Zyxel Prestige 100IH install problemer
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 18-08-03 19:21

Jeg har lige skiftet til en nyindkøbt Zyxel Prestige 100IH som erstatning
for en, som har kørt i mange år (og som brændte af = lugtede ilde).
Troede at jeg lige skulle sætte den nye op og så virkede det bare!
ISDN til analog tlf. virkede også umiddelbart, men opkald til
internetudbyder virker ikke.
Det ser ud som om der kaldes op, men bliver smidt af omgående med en fejl om
at subnet adr ikke er i orden.
Jeg mener at have sat alt op fuldstændig som tidligere (har faktisk gjort
det på flere enheder før).
Er der lavet væsentlige ændringer i firmwaren ?
Jeg kan se at menuer osv. er en anelse anderledes.

Nogen gode ideer ?

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 18-08-03 19:36

Glemte lige at nævne at jeg altid har sat op via Telnet forbindelse.
Den medfølgende CDROM kommer op og siger "No network adapter cards are
found". Prøvet på to pc'er. Til trods for at begge kan Telnette routeren og
se fil-serveren og resten af nettet!

Mvh
Lars P. Magnussen