inkontinent / Ble Bruger
Fra : Percy Mundt

Dato : 13-08-03 17:06

Jeg har en hjemmeside der handler om det at være ble bruger og kan da
sige det på denne måde det er ikke nemt men selv om jeg ikke er ret
gammel, høre jeg meget i krogene når man ligger på stranden i kun en
ble hvor folk egentlig taler om og siger se der han har ble på.

sig mig har folk ikke en normal opfattelse af det der med at der er
nogle der er tvunget til at gå med ble eller at nogle er tvunget til
at bruge det på grund af et eller andet eller er det sådan at folk tro
at dem der går med ble gør det for sjov kun ???

Fra : Lykke

Dato : 15-08-03 19:06

det er urimeligt overfor dig
dsv. kan jeg ikke hjælpe dig.
men jeg tror, at folk ofte glor, fordi de er usikre.
har jeg mon fået øje på en af disse sexuelle "bledyrkere", undskyld jeg
husker ikke hvad de kaldes.
som jeg læser dit indlæg, så ligger du i solen iført ble og 0 andet.
kunne du ikke tage et par badeshorts udenover, de er ret vide og må da gemme
noget på "det indre". det er vel ikke anderledes end at være iført badetøj
på normalvis.
eller hvad?

Fra : Percy Mundt

Dato : 19-08-03 12:23

Jo det kunne man godt men det kan også ses det har jeg også prøvet
og så kommer der bare de bemærkninger, for det kan ikke altid
undgåes at det kan ses, desvære.

Men jeg har derfor også lavet en hjemme side hvor jeg beskriver
meget om det problem at være ble bruger.

Men jeg er da glad for at du svarede.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 15:49

Percy Mundt wrote:
> [...]
> undgåes at det kan ses, desvære.
>
> Men jeg har derfor også lavet en hjemme side hvor jeg beskriver
> meget om det problem at være ble bruger.

Ku' du ikke skrive, havd den hjemmeside hedder?
En gang er nok
--
Vh
Viggo

Fra : Lykke

Dato : 20-08-03 18:55

jeg synes du skal tage ud i en god sportsforretning
forklare dem dit problem, så de finde en model til dig, som kan kamuflere
din ble mest muligt.
det er jo irriterende at en ble kan ødelægge ellers god dag på stranden.

Fra : Søren

Dato : 02-09-03 18:35

"Lykke" <rodin@nyka.dk> wrote in message news:<bhj7bd$3s6$1@news.net.uni-c.dk>...

> men jeg tror, at folk ofte glor, fordi de er usikre.
> har jeg mon fået øje på en af disse sexuelle "bledyrkere", undskyld jeg
> husker ikke hvad de kaldes.

En lille søgning og efterfølgende opslag på
http://bledreng.dk/article/articlestatic/37/1/2/ "Infantilisme" må det
være du mener

Men lidt mere søgning gav http://groups.msn.com/VoksenBleer som viser
at Percy udover at være inkontinent vist selv er ret glad for at gå
med ble, så du skal vist synes det er så synd for ham.

> som jeg læser dit indlæg, så ligger du i solen iført ble og 0 andet.
> kunne du ikke tage et par badeshorts udenover, de er ret vide og må da gemme
> noget på "det indre".

Et par boksershorts kan skjule en almindelig alt-i-et ble, med mindre
man insisterer på at gøre den tykkere for "følelsens" skyld. Så med
mindre man har en ekshibitionistisk trang til at udstille sit problem
så kan jeg nu ikke forstå hvis det skulle være så slemt.

Mvh
Søren