NT boks manual
Fra : Per Jørgensen

Dato : 12-08-03 10:53

Hej NG

Er der en venlig sjæl der har et link til en manualt for en TRQ 2102 NT
Boks.
Brugeren smed manualen ud med kassen.

PKJ

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-08-03 16:11

"Per Jørgensen" <pkj@langkjaer-el.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en venlig sjæl der har et link til en manualt for en TRQ 2102
NT
> Boks.
> Brugeren smed manualen ud med kassen.

Desværre, men jeg tvivler på at der er noget ved nogen NT-bokse som jeg
ikke kan svare på hvis du spørger specifikt. (Ok, den fortjener jeg at
gå ned på)

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Per J

Dato : 13-08-03 18:28

I meddelse: 3f390547$0$83041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk.
Skriver Martin Højriis Kristensen via sin e-mail <usenet@makr.dk>:

> [...]
>
> Desværre, men jeg tvivler på at der er noget ved nogen NT-bokse som
> jeg ikke kan svare på hvis du spørger specifikt. (Ok, den fortjener

Jeg fandt manualen. Du har ret der er ikke mange ben i den

Mit problem (opgave) var i en lille butik, at tilslutte en analog telefon på
port 1 og en dankort terminal på port 2. Indgående kald måtte ikke forstyrer
evt. dankort transaktioner, hvis port 1 er optaget.

Jeg har løst det ved at indtaste et fiktivt nummer for port 2. Derved vil
port 2 aldrig tage et indgående kald.

Per Jørgensen
Besøg:

www.oziexplorer.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-08-03 20:01

"Per J" <per.k.joergensen.fjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forstyrer
> evt. dankort transaktioner, hvis port 1 er optaget.

Du kan ikke tilslutte analogt udstyr på en NT-boks, så du må have en
NTab-boks.
Omend den ikke er ret avanceret, så er den dog adskillige
størrelsesordner mere kompleks end alm. NT-bokse.

> Jeg har løst det ved at indtaste et fiktivt nummer for port 2. Derved
vil
> port 2 aldrig tage et indgående kald.

Glimrende. NTab er ganske fleksibel. Så længe du ikke tilslutter andet
ISDN-udstyr vil du altid have en ledig linje til 2'eren.