Ny kørestol
Fra : Strid

Dato : 07-08-03 14:58

Jeg er dybt imponeret! jeg har i dag fået min nye kørestol, en Quiky easy
max. Den er totalt dejlig at sidde i, vejer kun 9 kilo og virkelig nem at
manurere.. Jeg er imponeret og det tog kun 3 mdr. fra jeg ansøgte til jeg
fik den. Med lidt hjælp fra en borgmester går alt nemmere :)

Astrid

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-08-03 22:05

Strid skrev:

> Jeg er dybt imponeret! jeg har i dag fået min nye kørestol, en Quiky easy

Tillykke med det.

>max. Den er totalt dejlig at sidde i, vejer kun 9 kilo og virkelig nem at

9 kg? Min vejer vist 120 kg. Det gør jeg også, så jeg skal vist have
specialtilladelse til at køre over Oddesundbroen
..
>fik den. Med lidt hjælp fra en borgmester går alt nemmere :)

Er den mester til udlåns?
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Pedersen

Dato : 07-08-03 22:24

"Strid" <astrid@strid.dk> skrev i en meddelelse
newsrtjfq1th6nnx1n@news.tiscali.dk...
> [...]
> manurere.. Jeg er imponeret og det tog kun 3 mdr. fra jeg ansøgte til jeg
> fik den. Med lidt hjælp fra en borgmester går alt nemmere :)

Tillykke. Det er altid dejligt, når nogen skubber på. ;-D

Måske vi skulle spørge vores borgmester. Han er heller ikke helt ung
længere.

Robert

Fra : Strid

Dato : 09-08-03 12:48

Jeg skrev til socail borgmesteren og chefen for familie og
arbejdsmarkedsforvaltningen i Københavns kommune.

jeg tror nok at de var lige så rystede som mig da jeg skrev der var 6-11
måneders ventetid på et hjemmebesøg til en ny kørestol :)

Den er så dejlig den nye kørestol :)

Dejlig sommer, dejligt vejr :)

Astrid