HUSK LIVE Community Shield kan ses her..
Fra : kristian

Dato : 10-08-03 10:21

Dem som kan se Norsk TV2..dvs de flest som har kabel tv... kan se Community
shield LIVE fra 14.50
http://tv2.no/tvguide/

Kan IKKE ses live på dansk tv pga srærre tid som DBU har lavet..

http://www.tv-afdelingen.dk/nyheder.php?id=772

Kan dog ses KL 17.30-19.20 på TV2 Zulu forskudt

Fra : Ole :-\)

Dato : 10-08-03 10:34

kristian skrev news:3f360e69$0$24639$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> Dem som kan se Norsk TV2..dvs de flest som har kabel tv... kan se
Community
> shield LIVE fra 14.50

Hvad er det?

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 23:41

> Hvad er det?

Det kampen mellem den engelske mester og den engelske pokalmester i fodbold.
I dette tilfælde er der Man. Utd. som vinder af mesterskabet og Arsenal som
vinder af F.A. Cup.

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Ole :-\)

Dato : 11-08-03 00:03

Tommy Jensen skrev news:3f36c9f4$0$13264$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> [...]
fodbold.
> I dette tilfælde er der Man. Utd. som vinder af mesterskabet og Arsenal

Okay! Jeg troede det måske var noget interessant.

Så er det jo også postet i den helt forkerte gruppe. Det hører hjemme i
dk.sport.fodbold.england, det kan være der er nogle som finder det
interessant der.
Kristian: Kig på Usenet.dk/grupper.pl så kan du se hvor du skal poste henne
fremover

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 16:49

> Okay! Jeg troede det måske var noget interessant.

Det er de da også! Arsenal er da Englands hold nummer 1!

> Så er det jo også postet i den helt forkerte gruppe. Det hører hjemme i
> dk.sport.fodbold.england, det kan være der er nogle som finder det
> interessant der.

Så vidt jeg ved, findes denne gruppe ikke, ikke hos TDC i hvert fald...!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Ole :-\)

Dato : 11-08-03 19:42

Tommy Jensen skrev news:3f37bafa$0$21638$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Så vidt jeg ved, findes denne gruppe ikke, ikke hos TDC i hvert fald...!

Den er vel censureret fra som så mange andre. TDC og frihed har aldrig
passet sammen.

Den er på Sunsite, som ellers ikke tilbyder ret mange grupper.
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.sport.fodbold.engelsk

--
Venlig hilsen
Ole