Khartago
Fra : Thomas Strandvig

Dato : 10-08-03 00:28

Bør ødelægges. ( Den ældre Cato, (tror jeg )),

Jeg har så´n en kæphest, der ikke kan komme ud af hodét. Den der Parkinsons
Law, der siger, at al administration vokser med mellem 5 og 10% om året. Nu
alle de nedskæringer og besparelser rundt omkring i landet, amt, stat og
kommune. Børnepasning, ældrepleje, kultur etc.osv. . Hvornår har vi
nogensinde hørt om forslag til at skære i administrationen?.
Borgmesterpension, og 1000 andre kødben?. Især er det bemærkelsesværdigt, at
vi har fået en helt ny "Etat" af socialpædagoger, sagsmishandlere og andre
tilknyttede, og højt lønnede psykiatere, læger og psykologer, i arbejdet med
rehabilitering af stofafhænginge??. Det virker som om "Etaten" slet ikke er
interesseret i at løse opgaven. Så bliver de jo arbejdsløse??. Vidste I
forresten at Metadon ikke bør gives til folk med en svækket lever??, Og hvad
ved vi om folk med et massivt stofindtag? At de har en svækket Lever????.
HALLO. Is there anybody out there??.

Thomas Strandvig

Fra : S. Lange Bøsse

Dato : 10-08-03 11:25

"Thomas Strandvig" <thomas@strandvig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> ved vi om folk med et massivt stofindtag? At de har en svækket Lever????.

Ja - og nu snakker de om en sportsarena i odense - jubiiiii - vi stod lige
og havde nogle millioner i overskud!!!

Møg-kommune!!

Fra : Henning Vedsegaard

Dato : 17-08-03 21:23

On Sun, 10 Aug 2003 01:28:13 +0200, "Thomas Strandvig"
<thomas@strandvig.dk> wrote:

>Bør ødelægges. ( Den ældre Cato, (tror jeg )),
Marcus Porcius Cato ,den Ældre 234-149 f.Kr "Præterea censeo
Carthaginem esse delendam" dvs." For øvrigt mener jeg, at Karthago bør
ødelægges" ifølge Ladermann

> [...]
>rehabilitering af stofafhænginge??. Det virker som om "Etaten" slet ikke er
>interesseret i at løse opgaven. Så bliver de jo arbejdsløse??.

Ja desværre ikke ligefrem en nyhed . Desværre sidder de tilsyneladende
så sikkert i sadlen , at de dårligt gider skjule deres arrogance
overfor de der betaler gildet .

Der etableret en milliard industri på emnet , og når masn så endelig
får fat i med stort besvær et såkaldt ansvarligt individ i det
politiske system og forelæger de her ting og spørger hvorfor det sker
så er svaret at man er nød til at "gøre noget" for at vise man tackler
problemet , og så er (næsten ) alle glade , for nu er der så brugt
penge og resourcer på emnet så enhver kan se , især tæt op mod valg ,
at de såkaldt ansvalige "gør noget" ved "problermet" ,

Al dette er desværre ikke nyt , men , de emnet immervæk ER et
politisik uinteressant marginal o mråde , så hver sikker på at det
fortsætter sådan som det har kørt siden 1960-erne . i al fremtid .

MhV
Henning Vedsegaard

"Jeg elsker loven og hader retfærdighed"
Kejseren af Lilliput i Jonathan Swifts , "Gullivers Rejser"