Skjule nummer
Fra : Andre

Dato : 07-08-03 17:56

Hvordan skjuler man sit nummer når man har ISDN. Har prøvet med *31* +
nummer og ved at vælge det på telefonen, men det virker ikke. Det må da
kunne lade sig gøre på ISDN eller hvad ??

Har en Kirk Delta ISDN telefon, med ISDN hos TeleDanmark.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-08-03 19:11

"Andre" <andre21@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan skjuler man sit nummer når man har ISDN.

Afhænger af terminalen, så du må kigge i manualen

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : KsNa

Dato : 07-08-03 19:19

> Afhænger af terminalen, så du må kigge i manualen

Der er da gået en digter tabt i dig Martin, såden som du kan rime.

Mvh.
Kim