S: løbebånd
Fra : Annette Kristensen

Dato : 07-08-03 12:27

Proteus, manuelt løbebånd med lille computer der måler afstand, kalorie mv.

kr. 600
Befinder sig i Brønshøj (København). Stort set ikke brugt!

Henv. annette_kristensen@excite.com eller tlf. 29235232.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-08-03 17:31

Annette Kristensen wrote:
> Proteus, manuelt løbebånd med lille computer der måler afstand, kalorie mv.
>
> kr. 600

Forkert gruppe. Brug grupper der hedder dk.marked.xxx.yyy
Det er ikke tilladt at handle i denne gruppe.

Se link her for at finde rette gruppe: www.usenet.dk

Du kan så samme sted læse hvad man må og ikke må i nyhedsgrupper.

Slet dit indlæg.

Mvh. Jørgen

Fra : steen

Dato : 10-08-03 20:31

hvor er det da godt at vi har sådan nogen som Jørgen og Mikkel til at holde
øje, med om vi gør tingene på den rigtige måde her i nyhedsgruppen.

Jeg ved ikke hvad der er mest træls, at læse et forkert plasteret indlæg
eller de selvbestaltet netbetjente brok

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 11-08-03 08:28

"steen" <steen@37.com> wrote in message

> Jeg ved ikke hvad der er mest træls, at læse et forkert plasteret indlæg
> eller de selvbestaltet netbetjente brok

Tjah, at nogle gider "brokke" sig gør, at du er fri for at læse en
nyhedsgruppe, der for 90 % af indlæggenes vedkommende er køb/salg - vælg
selv. Læs evt. mere på http://www.usenet.dk

- Mikkel

FUT: dk.admin.netikette

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 07-08-03 15:29

"Annette Kristensen" <dum@dum.dk> wrote in message
> Proteus, manuelt løbebånd med lille computer der måler afstand, kalorie
mv.

.... og hvordan er det så lige, at vi har det med køb og salg i denne
nyhedsgruppe?

Den slags bedes holdt i dk.marked.* hierakiet, jvf. http://www.usenet.dk

Slet venligst dit indlæg inden alt for mange andre får sjove ideer...

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Claus

Dato : 08-08-03 06:57

in article kSGYa.48309$Kb2.2041514@news010.worldonline.dk, Mikkel Gybel
Jensen at mgj@tiscali.dk wrote on 07/08/03 16:28:

> [...]
>
> Den slags bedes holdt i dk.marked.* hierakiet, jvf. http://www.usenet.dk
>
> Slet venligst dit indlæg inden alt for mange andre får sjove ideer...

Det kunne jo være I skulle gøre hende opmærksom på, hvorledes det skal
gøres....

Claus Vinnich
Brammign

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 08-08-03 09:35

"Claus" <vinnich-spam@mobilixnet.dk> wrote in message

> Det kunne jo være I skulle gøre hende opmærksom på, hvorledes det skal
> gøres....

Det kunne være, at man selv kunne finde ud af det... ellers er der
hjælpfunktion i alle nyhedslæsere. Desuden er dette ikke en gruppe til
vejledning i brug af nyhedslæsere - til det har man
dk.edb.internet.software.*

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Claus

Dato : 08-08-03 09:40

in article sgJYa.48351$Kb2.2046758@news010.worldonline.dk, Mikkel Gybel
Jensen at mgj@tiscali.dk wrote on 08/08/03 10:34:

> [...]
> hjælpfunktion i alle nyhedslæsere. Desuden er dette ikke en gruppe til
> vejledning i brug af nyhedslæsere - til det har man

..... ikke alle er superbrugere herinde, så lidt venlighed vil vel ikke
skade.

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 08-08-03 14:44

> .... ikke alle er superbrugere herinde, så lidt venlighed vil vel ikke
> skade.

Der var bestemt ikke nogle, der var uvenlige... her var tale om en venlig,
men bestemt, tilrettevisning. Herudover skader det iøvrigt aldrig at sætte
sig ind i reglerne inden man begynder at poste...

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-08-03 19:00

Claus wrote:

> .... ikke alle er superbrugere herinde, så lidt venlighed vil vel ikke
> skade.

Vi (jeg) er så venlige som _vi_ (jeg) finder det passende.
Læs kommentaren. Det er ikke primært uvenligt, men indeholder nogle
informationer som hun med fordel kan bruge.

Det er lige det med at finde en balance mellem at jorde folk, og på den
anden side at lade "ignoranterne" sende det ene indlæg efter det andet
i forkerte grupper.

Til orientering for Bertel Lund Hansen - og ligesindende - er ordet
"ignoranter" kun et eksempel. Det er søreme ikke uvenligt ment...

Og ikke specielt skrevet aht. Anette Kristensen. (seriøst)
Der sikkert bare er kommet forkert i byen.

På den anden side: Vi er nogle der ventede lidt tid med at sende indlæg,
efter at vi havde lært at der fandtes nyhedsgrupper.

Men læste kun. Netop for at finde ud af hvordan man gjorde.
Men vi er ikke alle så tålmodige. - Langtfra.

N.B.: Vil du venligst moderere dit sprog, Anders T. Pedersen.?
Du har jo en del erfaring med nyhedsgrupper, så du skulle vel kunne
vurdere selv hvordan du tiltaler dine medmenneskers indlæg.

Jeg troede at folk med akvarie var rolige mennesker.?

Hvis man kan skrive indlæg kan man forhåbentlig også slette dem.?
Ellers skulle man måske øve sig, Claus.
Du kunne få brug for det en dag.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 08-08-03 09:51

> [...]
> hjælpfunktion i alle nyhedslæsere. Desuden er dette ikke en gruppe til
> vejledning i brug af nyhedslæsere - til det har man

Når personen ikke kunne finde ud af at poste sit indlæg de rigtige steder,
så er chancen for at de heller ikke kan finde ud af at slette indlæg nok
heller ikk så store...

Giv da lige, nye brugere, en chance istedet for at være nogle arogante
skidderikker....

/Anders

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 08-08-03 14:45

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> wrote in message

> Giv da lige, nye brugere, en chance istedet for at være nogle arogante
> skidderikker....

Der er foreløbig kun en arrogant skiderik herinde - og det er vist dig, for
du er da den eneste, der ikke har kunnet holde en venlig tone. Påpeg
venligst det arrogante i de afsendte indlæg - eller luk måsen

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 11-08-03 13:27

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du er da den eneste, der ikke har kunnet holde en venlig tone. Påpeg
> venligst det arrogante i de afsendte indlæg - eller luk måsen

Citat : "Det kunne være, at man selv kunne finde ud af det... "

Hvis du er så super at du kan fortælle at tråden er postet forkert, så ku du
vel også bruge lidt tid på at fortælle hvordan man bar sig ad....

/Anders

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 11-08-03 17:46

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> wrote in message

> Citat : "Det kunne være, at man selv kunne finde ud af det... "

Det er da ikke arrogant - tværtimod... jeg hentyder netop, at afsenderen
selv kunne finde ud af at slette sit indlæg. Man "hører vist, hvad man vil
høre..."

> Hvis du er så super at du kan fortælle at tråden er postet forkert, så ku
du
> vel også bruge lidt tid på at fortælle hvordan man bar sig ad....

Ja, det kunne jeg godt - men hvis folk ikke gider læse vejledningen til
deres software, eller reglerne for det medie de gebærder sig i, så gider jeg
ærlig talt heller ikke bruge tid på det.

- Mikkel

Jeg prøver lige igen, da det åbenbart ikke sev ind første gang - FUT:
dk.admin.netikette

--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj