Stor harddisk installation
Fra : Benny

Dato : 06-08-03 12:02

Hej,

jeg har i lang tid kørt OS/2 på en gammel computer, som jeg før sommerferien
opgraderede, og alt virkede perfekt. Nu er der pludseligt filer, som var der
før som "ikke eksisterer" når man forsøger at åbne/kopiere dem. Derfor vil
jeg forsøge med en ny harddisk igen, jeg har dog ikke flere små, og vil
gerne købe en helt ny men de er alle over 10 GB.

Er der nogen der ved hvordan man får det til at virke (finder nye
installations disketter til +10GB ?) og er der evt. en nyere ver. af OS2 end
den Ver 4 æske jeg fik med hvor der er alle fixpacks og understøttelse af
nye computer i ?

Jeg har forsøgt af mange gange at få det til at virke, men uden synderligt
held.

mvh.

benny2 AT tllh.dk

Fra : Benny

Dato : 06-08-03 14:56

Tak for e-mail svar, jeg har i mellemtiden fundet en løsning via en
kombination af partition magic 6 og en diskette jeg engang downloadede et
eller andet sted fra som kun skulle have virket til ca. 6gb.

mvh "Benny"