NFL opstart
Fra : Ole :-\)

Dato : 04-08-03 22:09

Skal vi se om vi kan genskabe den NFL debat vi fik startet i forbindelse med
slutspillet?

De er jo allerede igang - i Japan!! med American Bowl ( Buccaneers 30 - Jets
14 )og i USA med de fire opvarmningskampe (preseason)

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : JackPie

Dato : 06-08-03 21:08

Gerne, har pt. ikke for meget at følge med i. Zulu er blevet fjernet her
hvor jeg bor. ARRGGHHH.

Men begynder vel at kigge lidt på resultater snart.

Erik

Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 07-08-03 14:55

> [...]
Jets
> 14 )og i USA med de fire opvarmningskampe (preseason)

Hejsa, jeg blev først introduceret til denne sport i sidste sæson og blev
afhængig af 49'ers med Garcia og Grammatica (stave?) men er der nogen der
ved hvordan deres hold ser ud i år? er Garcia ved at være for gammel eller
er han i sit livs form?, hvad med Rams har de forbedret sig? og kan Tampa
Bay fortsætte succesen fra sidste sæson med Jon Gruden i spidsen, et total
fedt hold som jeg nok godt kunne blive en stor fan af - hvem ved...

/Mikkel

Fra : JackPie

Dato : 12-08-03 17:23

Garcia er skadet, derfor han han ikke spillet i pre-season. 49'ers vandt
24-6 over Kansas City Chiefs, uden ham.

Men via www.nfl.com eller www.sf49ers.com/ kan du jo altid følge med.

Fra : Ole :-\)

Dato : 12-08-03 20:09

JackPie skrev news:3f391462$0$32466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Garcia er skadet, derfor han han ikke spillet i pre-season. 49'ers vandt
> 24-6 over Kansas City Chiefs, uden ham.

Endnu to FG af Morten Andersen - tyder på benet er klar igen

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : JackPie

Dato : 17-08-03 19:15

Og 49'ers har vist Raiders hvem som hersker over bugten. De vandt, om en
knebent.

Fra : Ole :-\)

Dato : 18-08-03 01:31

JackPie skrev news:3f3fc61f$0$32536$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Og 49'ers har vist Raiders hvem som hersker over bugten. De vandt, om en
> knebent.

De vandt også Battle of the Bay sidste sæson, men det var alligevel Raiders,
som var i SuperBowl

Ole

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-08-03 07:18

On Mon, 18 Aug 2003 02:30:34 +0200, " Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote:

>JackPie skrev news:3f3fc61f$0$32536$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
>
>De vandt også Battle of the Bay sidste sæson, men det var alligevel Raiders,
>som var i SuperBowl

Jeg må tilstå, at jeg er Raiders fan, selvom jeg bor på den "forkerte"
side af bugten Selvfølgelig er jeg også interesseret i, hvad der
sker med 49'ers, forhåbentlig kan de skabe nogen gode resultater.
Efter en grim "off-seaon" med fyringen af Steve Mariucci, så mangler
vi i høj grad et se noget ordentlig football!

Det er jo pre-season, så jeg vil ikke lægge for meget vægt på
resultaterne, de fleste gode spillere kommer slet ikke på banen, eller
spiller kun i kort tid.

Men nej, jeg kan ikke vente på sæsonstarten, der findes vel ikke en
bedre måde at bruge en søndag eftermiddag på, end tre timer med
football, naturligvis godt med øl og snacks Monday Night Football
er heller ikke dårligt. Og vi skal naturligvis heller ikke glemme
Thanksgiving, hvor man kan sidde og slå mave med en gang Dallas
Cowboys football.......... Og jo, jeg er lidt træt af baseball Med
mindre naturligvis, at San Francisco Giants eller Oakland A's
kvalificerer sig til World Series. Men det er en hel anden snak....

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Ole :-\)

Dato : 19-08-03 02:12

Lars Ehlers skrev news:5nq0kvcq1jhoe0aqbdnm4sfhscbvh6j2q3@4ax.com
> [...]
> Efter en grim "off-seaon" med fyringen af Steve Mariucci, så mangler
> vi i høj grad et se noget ordentlig football!

Håber den nye træner kan gøre det bedre. Han har vist fine resultater, men
Steve fik dem trods alt til NFC-semifinale så helt skidt var det ikke.

> Det er jo pre-season, så jeg vil ikke lægge for meget vægt på
> resultaterne, de fleste gode spillere kommer slet ikke på banen, eller
> spiller kun i kort tid.

Ja det virker som de forventer at folk som har leveret varen før kan gøre
det igen uden rigtig kamptræning... men det vil så også være skidt om Marc
Bulger og Brett Farve bliver skadet i forsæsonnen fx.

> [...]
> mindre naturligvis, at San Francisco Giants eller Oakland A's
> kvalificerer sig til World Series. Men det er en hel anden snak....

Den er god med dig. Vi kan kun se én søndagskamp om ugen i dette lille land.
Jeg vil delme gerne have de kanaler som sender NFL (Fox Sports, CBS, NBC
???). Har du også den nye kanal som hele tiden viser NFL? Tror den hedder
noget med X.. men jeg kan ikke lige huske det. Det er de gamle kampe, som
vises der.

Ole

Fra : Jesper Christensen

Dato : 20-08-03 02:18

Ole wrote:

> [...]
> Sports, CBS, NBC ???). Har du også den nye kanal som hele tiden viser
> NFL? Tror den hedder noget med X.. men jeg kan ikke lige huske det.

NFL Sunday Ticket.....ja da....for ikke at tale om NHL Center Ice....

NFL er $179 om året....Alle kampe.....NHL Centre Ice er $139 for alle kampe,
lidt over tusind.

Plus man selvfølgelig altid lige kan smutte en tur på Damons, BW3 eller hvad
ens favorit Sprtsbar nu er og følge med i alt hvad der sker, mens man tæver
vennerne i Trivia med sine BBQ Wings indsmurte fingre...

--
Best Regards/Med Venlig Hilsen
Jesper "BigJay" Christensen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-08-03 23:35

On Tue, 19 Aug 2003 21:17:43 -0400, "Jesper Christensen"
<bigjay@image.dk> wrote:

>NFL Sunday Ticket.....ja da....for ikke at tale om NHL Center Ice....
>
>NFL er $179 om året....Alle kampe.....NHL Centre Ice er $139 for alle kampe,
>lidt over tusind.

Jeg mener, at man skal have Direct TV for at se NFL Sunday Ticket....
Vores digitale kabel tv har en masse "pay-per-view" kanaler, der
bruges til sport (football, baseball, basketball og hockey) og jeg
mener også, at man kan tegne abonnement.

>Plus man selvfølgelig altid lige kan smutte en tur på Damons, BW3 eller hvad
>ens favorit Sprtsbar nu er og følge med i alt hvad der sker, mens man tæver
>vennerne i Trivia med sine BBQ Wings indsmurte fingre...

Oh yes, det er en vældig god ting. Jeg har et par steder at vælge
imellem, masser af fadøl og usunde snacks

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-08-03 01:05

Lars Ehlers wrote:

> [...]
> bruges til sport (football, baseball, basketball og hockey) og jeg
> mener også, at man kan tegne abonnement.

Tror faktisk du har ret med NFL Sunday Ticket. Vi flyttede, havde DirecTV i
den gamle lejlighed, men nu har vi ComCast Digital Cabel, og jeg ved jeg kan
få NHL Centre Ice...men jeg har ikke spurgt om NFL endnu. Men der er Damons,
BW3 osv jo glimragende.

> Oh yes, det er en vældig god ting. Jeg har et par steder at vælge
> imellem, masser af fadøl og usunde snacks

Ah yeah...man kan snildt sidde der et par timer og få smidt et par tusind
kalorier i gabet med alle vennerne.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-08-03 18:16

On Fri, 22 Aug 2003 20:04:42 -0400, "Jesper Christensen"
<bigjay@image.dk> wrote:

> [...]
>få NHL Centre Ice...men jeg har ikke spurgt om NFL endnu. Men der er Damons,

Så lige en reklame for NFL Sunday Ticket og det er ganske rigtigt
DirecTV *only* Jeg har også Comcast Digital Cable, som det har
taget mig 2 måneder at få til at virke ordentligt.... Det var tæt på,
at jeg tog springet til DirecTV!

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Jesper Christensen

Dato : 26-08-03 02:07

Lars Ehlers wrote:

> [...]
> DirecTV *only* Jeg har også Comcast Digital Cable, som det har
> taget mig 2 måneder at få til at virke ordentligt.... Det var tæt på,

Too bad. Det eneste jeg har mod Comcast er deres uendelig langsomme menu på
recieveren og at de ejer Philly Flyers.

Ellers har jeg været ganske glad, men det var jeg nu også for DirecTv.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-08-03 23:31

On Tue, 19 Aug 2003 03:11:41 +0200, " Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote:

> [...]
>noget med X.. men jeg kan ikke lige huske det. Det er de gamle kampe, som

Generelt er jeg godt dækket ind, når det kommer til dækning af
football. Ud over de normale kanaler (NBC, CBS osv), så har jeg ESPN
(4 kanaler) og Fox Sports (mindst 3 eller 4 kanaler). Jeg har ikke
hørt om den nye kanal, men vores kabel tv udbyder har ikke just ry for
at være hurtigt ude med nye kanaler....

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Ole :-\)

Dato : 23-08-03 01:18

Lars Ehlers skrev news:b96dkv84aof16pt4cnsacrmdtcdjpt2ujm@4ax.com
> [...]
> (4 kanaler) og Fox Sports (mindst 3 eller 4 kanaler). Jeg har ikke
> hørt om den nye kanal, men vores kabel tv udbyder har ikke just ry for

NFL | NFL Network To Launch Nov. 4 - from www.KFFL.com
Fri, 11 Jul 2003 08:45:02 -0700

Updating previous reports, Connor Ennis, of the Associated Press, reports
the NFL Network, a 24-hour-a-day NFL T.V. network launching this fall, will
air its first programming on Election Day, November 4, at 8 p.m. EST. Rich
Eison, of SportsCenter, will host the flagship program entitled "NFL Total
Access." The network, run by the NFL, will provide constant NFL programming
made up of shows featuring highlights, analysis, pre-season games, and
archived NFL Films material "The launch of a network that celebrates the NFL
is a tremendously exciting project," network president and CEO Steve
Bornstein said. "Our mission is to deliver programming that honors the NFL's
rich tradition and captures the excitement that turns on millions of fans."
NFL Network will be carried on DirecTV's basic service

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-08-03 12:01

Ole wrote:

> [...]
> the NFL's rich tradition and captures the excitement that turns on
> millions of fans." NFL Network will be carried on DirecTV's basic

Men ikke kampe. Kun Preseason kampe. Og kun på DirecTV.

Fra : JackPie

Dato : 18-08-03 16:04

Jeg ved det. Derfor er jeg glad for det som er.

Håber da at 49'ers når langt. Men skal det ikke være 49'ers så er det
Raiders. Jeg har været lidt i både Frisco og Oakland. Elskede at være i
Frisco. Det blev hjemme borte fra Danmark. Og startede med Football dengang
at 49'ers havde Joe Montana. Har været fan lige siden. Uanset resultaterne.

Jeg er da meget ked af at 49'ers skilte sig af med Mariucci. Mener det er et
meget stort tab for klubben. Men på den anden side, så må Garcia vise det
format han er lavet af. Han har slået mange rekorder internt i klubben. Også
Montana's og Young's. Mangler "bare lige" SuperBowl ringen. Håber det bliver
i år.