Hvordan udtales "Titleist"...?
Fra : Michael Schrøder

Dato : 02-08-03 21:27

Kæresten og hendes far er uenige om hvordan det udtales.

Nogen der kan hjælpe...?

Michael

Fra : Jesper Christensen

Dato : 03-08-03 03:04

Michael Schrøder wrote:
> Kæresten og hendes far er uenige om hvordan det udtales.

Herovre på den anden siden af andedammen, USA, udtales det Title(som i det
engelske ord title) og ist(som i det Tyske er).......Title-ist.... Stort set
ud af landevejen. Det er sådan jeg hører det omtalt på diverse Golfbaner og
i TV fra kommentatorerne.

Håber det hjalp.

--
Best Regards/Med Venlig Hilsen
Jesper "BigJay" Christensen

Fra : Jakob M

Dato : 04-08-03 07:47

> [...]
> er).......Title-ist.... Stort set ud af landevejen. Det er sådan jeg
> hører det omtalt på diverse Golfbaner og i TV fra kommentatorerne.

Korrekt.

Mvh
Jakob