Musik til motionen
Fra : Susanne

Dato : 01-08-03 19:30

Hejsa.

Jeg er startet med Powerwalk og mangler lidt musik til mine ture. Så jeg vil
gerne have mig en diskman . Men hvordan er det nu det er med dem ??? Man
skal vel have en der kan tåle de bevægelser det giver når man går.
Kigger man sig om efter diskman, kan man få noget der hedder Antishock som
åbenbart er målt i sekunder ??????????
Hvad har I ?? og er det noget der dur ? Findes der sider hvor man kan se
f.eks teste af nye diskman ?

Håber nogle kan hjælpe
Susanne

Fra : O.Zimmermann

Dato : 01-08-03 20:53

Hej.....

Hvis jeg var dig ville jeg købe en mp3 spiller.............Se link

http://www.billigmedien.de/shop/

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-08-03 10:01

Hej Susanne

Jeg er enig med Zimmermann - jeg købte en "mp3-afspiller" (jeg
bruger godt nok Microsoft's WMA-format - de kam komprimeres mere,
så kan jeg have 60-70 sange (i cd-kvalitet) på 128 mb lager) her i
foråret, og bruger den både når jeg cykler (fy skamme - det må man
ellers ikke..) og når jeg løber.

Fordel - ingen mekaniske dele - ingen rystelser... meget musik med
på turen og du er fri for at skifte minidisk eller cd...

Fordel - min vejer 37 gram og er på størrelse med en lighter

Se mere på http://www.jensofsweden.com/fp6.php - ellers har jeg i
de sidste par udsalgsaviser set andre produkter fra ca. 7-800 kr
og opad... Går du MP3-afspiller vejen skal du som minimum vælge
128 mb - eller mere... priserne er i øvrigt også ganske fornuftige
på de tyske on-line-stores...

God fornøjelse

/kims

Fra : Jimmy

Dato : 02-08-03 10:16

"Kim Frederiksen (slet WMK2Y)" <kimfrede@WMK2Yprivat.dk> wrote in message
> [...]
> bruger godt nok Microsoft's WMA-format - de kam komprimeres mere,
> så kan jeg have 60-70 sange (i cd-kvalitet) på 128 mb lager)

CD-kvalitet er temmeligt overdrevet, men jeg forstår godt hvad du mener.

> Se mere på http://www.jensofsweden.com/fp6.php

Den har jeg også set på.
Jeg kan se på billedet at det er de der *frygtelige* hovedtelefoner, hvor
ledningen er for kort og for tynd og har et irriterende og ubrugeligt
snoresystem.
Dem jeg fik med til min (nu returnerede) Performance-afspiller havde et dumt
2.5mm stik.

Er det også 2.5 mm eller er det det normale 3.5mm stik der sidder på JOS?

Har du i øvrigt noget som helst dårligt at sige om din JOS? (Vil gerne vide
det før jeg køber den )

Mvh
Jimmy

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-08-03 08:34

Hej Jimmy

>CD-kvalitet er temmeligt overdrevet,
>men jeg forstår godt hvad du mener.

Jeps... lydkvaliteten er ganske fortrinlig... jeg forventede ikke
så god lydkvalitet på baggrund af omstændighederne: Kromprimering,
hardware m.v., så det var såmænd også bare mit budskab.

>Den har jeg også set på.
> [...]

Det er de normale 3.5 mm. stik. I øvrigt har du ret - de
medfølgende hovedtelefoner er ikke for gode - så jeg købte et par
Sennheiser i stedet (jeg mener de hedder MX-400... eller noget
lignende), og de giver så meget bedre lyd at det er
ubeskriveligt...

>Har du i øvrigt noget som helst
>dårligt at sige om din JOS? (Vil gerne vide
>det før jeg køber den )

Næææ... Jeg har ikke fortrudt - måske kun om jeg skulle have købt
256 mb-udgaven... men reelt ikke. Jeg er specielt glad for, at den
er så handy som den er... Jeg kan have den med overalt - selv om
sommeren, hvor mangel på jakke m.v. stiller udfordringer for
opbevaringsplads, når der også skal være rum til pung, mobilos,
nøgler, cigaretter m.v. og du kun er iklædt shorts og hawaii-
skjorte

Jeg bruger ikke FM-radioen så meget endnu, men den er forbavsende
god, så det kommer nok.

/kims