DBU vil/har sæt en spærretid
Fra : kristian

Dato : 30-07-03 14:24

Så køre det igen..

DBU vil/har sæt en spærretid for ALT LIVE fodbold søndag eftermiddag fra
15.00-17.30..

Det sket ikke sidste år pga DBU meldt for sent ud... men ikke i år...

For Viasats Flemming kjellerup var det nyt for ham da jeg ringet....

Viasat har stadig planner om at sende ALLE SAS Ligaen som PPV fra midt i
august..ligesom sidste år

De flest kamper spilles kl 15 søndag eftermiddag...(dvs hvor der spærres)

Hvis DBU spærre kan Viasat IKKE gøre det.... men hos Viasat vil man hold
fast i planen om LIVE PPV.

Hos Canal+ siger man... hvis der LIVE fodbold kl 15 over hos Viasat om det
så er PPV eller ej ...vil der også være LIVE fodbold hos Canal+...LIVE ER
LIVE .

Vi får se havd der sker...man jeg fatter ikke at DBU i denne sag...

Hvad syns andre...?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-03 15:31

"kristian" <kristian@tdcadsl.dk> wrote in message

> Vi får se havd der sker...man jeg fatter ikke at DBU i denne sag...

Mon ikke DBU vil have publikum på stadionerne i stedet for hjemme i stuerne?

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : kristian

Dato : 30-07-03 16:00

Sidste år var SAS Ligaen sendt som PPV
og DBU har soldt Viasat retten til at sende det igen de næste mange år som
PPV...LIVE

men spærre nu kl 15-17.30 om søndage for LIVE fodbold på dansk tv ... igen
bliver kampe spillet kl 15...om søndag

DVS Viasat har købet noget de nu ikke må sende...LIVE selvom DBU sagde ja
da de soldt det til Viasat

Fra : Nic

Dato : 30-07-03 19:07

Det lyder som en skandale i mine ører. Er det et diktatur vi lever i???

Jeg er pissed.

Hvorfor er det her ikke i medierne???

Fra : kristian

Dato : 30-07-03 19:16

http://www.tv-afdelingen.dk/nyheder.php?id=/000772.afd

www.sattv.dk

den er på vej...

DBU meldt stille ud i går...

jeg har som saget selv arbjde med sagen i dag....

mere om sagen er på vej..

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-03 23:20

Kan du ikke tage dette i <news:dk.sport.forbold> i stedet for? Denne gruppe
er så død...!

Vi er mange flere i fodbold-gruppen....!

--
MVH,
Tommy Jensen