invalidevogn
Fra : Robert Pedersen

Dato : 29-07-03 22:02

Hej ...og god sommer til jer der er hjemme.

Når man skal have en invalidebil, hører vi hele tiden:
Den skal være billigst og bedst egnet.
Hvor står det? Og hvordan står det?
Jeg har prøvet at lede i SM's ;-D arkiver, men det er godt nok svært at
hitte rundt og hitte noget brugbart.
Har I nogle gode steder at citere fra?

Mvh. RobertP

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-07-03 23:44

> Har I nogle gode steder at citere fra?

"Guide om behandling af sager om bilstøtte"
VEJ nr 60047 af 31/07/1998 (Gældende)

citat:
"...sagkyndig af prøvning af, hvilken bil, der må anses for den billigste og
bedst egnede..."

Jeg har ikke lige en URL til nævnte guide, men jeg kan sende den til dig som
Word-dokument hvis du er interesseret

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
*Det falder mig svært, at opfatte anonyme Usenet skribenter seriøst*