isdn
Fra : jp

Dato : 28-07-03 17:41

hej findes der et program/software der kan optage telefonsamtaler når
telefon bliver brugt
kort sagt en slags telefonsvare
hej hej

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-03 17:44

"jp" <forcesat@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> hej findes der et program/software der kan optage telefonsamtaler når
> telefon bliver brugt
> kort sagt en slags telefonsvare

Du skal mindst have noget specielt hardware, da normalt hardware ikke
kan "høre" andet end det der kommer fra centralen, dvs max halvdelen af
samtalen.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Hartmann

Dato : 29-07-03 13:09

"jp" skrev d. 28-07-03 17:41 dette indlæg :
> hej findes der et program/software der kan optage telefonsamtaler når
> telefon bliver brugt
> kort sagt en slags telefonsvare
> hej hej

Hvis det er til en almindelig analog telefon, kan du få det hos Brink
electronik i Lyngby mm, hvis det er en digital tlf så er det straks
noget helt andet, så skal du op i profesionelt udstyr så vidt jeg er
orienteret.

MVH

http://www.kandu.dk/