Toshiba Satellite og BeOS ??
Fra : Brian Borup

Dato : 21-07-03 22:04

Jeg har prøvet flere Linux-versioner, men mangler ALTID en driver til en
eller flere ting. Specielt PCMCIA og mit trådløse netkort.
Mit spørgsmål: Kan BeOS R5 køre på min Toshiba Satellite 2100 CDS ?
Eller skal jeg blive i Microsofts klamme greb??

Brian

---

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-09-03 10:42

Brian Borup wrote:
> [...]
> Mit spørgsmål: Kan BeOS R5 køre på min Toshiba Satellite 2100 CDS ?
> Eller skal jeg blive i Microsofts klamme greb??

Med BeOS vil du også få problemer med grafik kort og lydkort .... prøv
at spørg i en af de udenlandske grupper, måske de kan hjælpe dig...