Thomas Bjørn, din spade ?
Fra : Jakob M

Dato : 21-07-03 08:33

Er jeg den eneste der kan græde snot over at Bjørn smed The Open væk ?. 3
slag foran med 4 huller igen, forsvandt på et øjeblik med 3 bunkerslag på
16. Bedre chance for en dansk major-sejr fåes nok aldrig, hulk, hulk.

Mvh
Jakob

Fra : Michael Vittrup

Dato : 21-07-03 10:15

Fra : Jacob

Dato : 27-07-03 11:02

"Michael Vittrup" <vittrup@ima.auc.dk> wrote in message

> Tjah, hvis han fejler, er han ikke god nok til at vinde. Det hedder
> "konkurrence" på dansk...

Ikke verdens letteste bunker, han kunne have lavet det samme en dag han ikke
var i front, tror jeg. Det her gør ham stærkere, ligesom Piil der måtte
vinde en tour etape i år, efter megafejlen fra sidste år. Og ligesom
nuværende millionærer ofte skal gå konkurs nogle gange før de rammer plet.

Fra : Jacob

Dato : 27-07-03 14:35

"Jacob" <nospam@yahoo.com> wrote in message

> [...]

> vinde en tour etape i år, efter megafejlen fra sidste år. Og ligesom
> nuværende millionærer ofte skal gå konkurs nogle gange før de rammer plet.

I øvrigt, I må begge være store atleter selv, siden I så skråsikkert udtaler
jer om situationen. Det store må være at spille sig i position til at gøre
det store. Den ene gang mislykkes afslutningen måske, men så tager man den
næste gang.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 21-07-03 17:10

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> wrote in message
> Er jeg den eneste der kan græde snot over at Bjørn smed The Open væk ?. 3
> slag foran med 4 huller igen, forsvandt på et øjeblik med 3 bunkerslag på
> 16. Bedre chance for en dansk major-sejr fåes nok aldrig, hulk, hulk.

Jeg vil ikke kalde ham en spade, men han glemte at holde hovedet kold da han
røg i bunkeren. Hans spil resten af weekenden kan man jo ikke rigtig sige
var dårligt...

Men jeg havde det skidt på Thomas vejne :)

> Mvh
> Jakob

Lars B