UUCP gate software.
Fra : Elmo Jensen

Dato : 20-07-03 14:22

"Bo Simonsen" <NOSPAM.bo@geekworld.dk> skrev i en meddelelse
news:1058686885@f100.n236.z2.fidonet.org...

> Den er stadig gal med tegnene :( Hvorfor bruger du ikke timEd, den kan
> i det mindste sende i forskellige tegnsæt?

Fordi TimEd har et problem med skelnen mellem default adresse og andre
opsatte adresser når man har flere adresser, og det bevirker at selvom jeg
f.eks. sætter adresse 2:236/0 når jeg skriver med NC hatten på, så laver
TimEd det sgu selv om til default adresse 2:236/35 når den saver brevet, og
det er jo noget snavs. Men ellers var jeg meget glad for TimEd. Det var dog
mens jeg kørte OS/2 at jeg brugte den, men det er da korrekt at den også
findes i en DOS udgave.

> Ups det fik jeg ikke set.

Nej den gjorde heller ikke som forventet. Jeg mente ganske bestemt at når
man ændrede på Emne, så lavede den automatisk en ny tråd, men det gjorde den
ikke, så nu har jeg gjort det manuelt.

Med hensyn til OT som du omtaler i dit andet indlæg, så mener jeg ikke vi er
offtopic når den software vi diskuterer opsætning af er til OS/2. Det er da
ihvertfald iflg. fundatsen ok.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[News: news6@ddibbsystem.dk |MSM: netmeetingh@ddibbsystem.dk |ICQ:
125572551]

Fra : Bo Simonsen

Dato : 20-07-03 15:12

"Elmo Jensen" <news6@ddibbsystem.dk> wrote:

> [...]
> TimEd. Det var dog mens jeg kørte OS/2 at jeg brugte den, men det er
> da korrekt at den også findes i en DOS udgave.

Jeg ved det kan lade sig gøre at sende med differentieret AKA. Du havde
fortalt mig problemstillingen (havde dog glemt den i mellemtiden), og
jeg kan huske jeg testede den af, og timEd havde ingen problemer med
det.

Brugte du en squish-konfigurations fil til den? Der er en -$p (eller -p
kan ikke huske det), den fortæller hvilket aka der skal bruges.

Msged kan jo også læse og skrive JAM, en fortræffelig editor bortset
fra den ikke kan rumme at bruge '>' som quotechar i nogle grupper.

Den har jo anyway sat @References.

> Med hensyn til OT som du omtaler i dit andet indlæg, så mener jeg
> ikke
> vi er offtopic når den software vi diskuterer opsætning af er til
> OS/2. Det er da ihvertfald iflg. fundatsen ok.

Ja OS/2 software, timEd kan jo også afvikles under OS/2.

--
Mvh. Bo

http://www.geekworld.dk/~bo/ | Join Fidonet! :)
.... It's nice to be important but it's more important to be nice!