new CGI...
Fra : Flemming Hansen

Dato : 08-07-03 19:19

Hejsa,

Jeg laver et script der kontrollerer om der scrives noget som parameter...
Altså, hvis man bare skriver adressen til scriptet kommer login skærm, men
hvis programmet sender nogle parametre sendes der et passende side. Jeg
bruger

use CGI;
$param = new CGI;

Jeg kan bare ikke sige

if($param){
send_et_passende_side;
}else{
send_til_login;
}

da $param bliver defineret på en eller anden måde... Hvordan kan jeg se om
der sendes noget parameter eller ej?

Fra : Morten Isaksen

Dato : 09-07-03 07:58

"Flemming Hansen" <fatih@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> hvis programmet sender nogle parametre sendes der et passende side. Jeg

use CGI;
import_names('Q');
if ($Q::felt) { .. }

/Morten