Valg af personlig træner
Fra : Jonas Nielsen

Dato : 13-07-03 00:03

Hej

Jeg kan godt lide at styrketræne. Jeg ønsker en større "funktionel" styrke
og at se bedre ud - uden dog at det sidste sker gennem en eller anden form
for kunstig oppumpning.

Men som bekendt kan det være svært selv at lave et træningsprogram, hvis man
ikke har en idrætsfaglig baggrund. Jeg har taget konsekvensen og søger nu en
personlig træner til styrketræning.

Jeg håber gruppen kan besvare disse spørgsmål:

1. Er der nogen form for certificering for fitnessinstruktører, der kan vise
at personen har en reel uddannelse/kvalifikationer på området?
2. Hvor finder jeg en kvalificeret træner der kan lave et program helt
baseret på frie vægte + øvelser der anvender kropsvægten?
3. Er der nogen der har nogen anbefalinger?

Mvh Jonas Nielsen