PC-kørekort. Fjernundervisning
Fra : N I E L S

Dato : 09-07-03 22:46

Er der nogen der har et godt forslag til fjernundervisning i PC-kørekort.
Skal være fleksibelt mht. hvornår kurset kan følges, være billigt og efter
tidens standarter.

Evt. henvisning til online undervisningsmateriale.

N I E L S

Fra : modersvilje

Dato : 10-07-03 00:31

"N I E L S" skrev d. 09-07-03 22:46 dette indlæg :
hvis du er medlem af et LO-forbund kan din fagforening hjælpe dig med en
"billig" cd-rom der kan give dig den fornødne træning og når du føler
dig "fitt for fight" er der eksamenstilmeldings oplysninger , enten på
rommen ellers ved din afdeling mere.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jernladyen

Dato : 10-07-03 01:35

> [...]
efter
> tidens standarter.
>
> Evt. henvisning til online undervisningsmateriale.

Hej Niels.
Så vidt jeg ved, har VUC fjernundervisning i det. Du kan også prøve at
høre handelshøjskolerne.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : britj

Dato : 10-07-03 10:30

"Jernladyen" skrev d. 10-07-03 01:35 dette indlæg :
> PC-kørekort.
> efter

Hej Niels

Kig på www.netskole.dk - der er rigtig god flexibel fjernundervisning.

God fornøjelse
Britj

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael

Dato : 18-07-03 15:15

"N I E L S" <underlig@msn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidens standarter.
>
> Evt. henvisning til online undervisningsmateriale.

Jeg har gode erfaringer med CD-ROM'erne fra forlaget ITEM:
http://www.item.dk/distribution.asp?id=25
De er billige, men meget pædagogisk bygget op - både med øvelser og cases.
Selve testen skal afholdes på et autoriseret testcenter. Du kan finde et i
dit område her: http://dansk-it.dk/sw570.asp

Venlig hilsen
Michael

---