Håndbold død
Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-07-03 00:38

Hvor er der da dødt med håndbold interessen her inde...! :-/

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Henrik

Dato : 09-07-03 11:34

"Tommy Jensen" <viborg_dk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er der da dødt med håndbold interessen her inde...! :-/

Er her i det hele taget ikke lidt dødt?

Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-07-03 15:17

> Er her i det hele taget ikke lidt dødt?

Jo, det har du ret i!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Henrik

Dato : 09-07-03 15:53

> Jo, det har du ret i!

Som så mange andre har jeg fulgt kvindehåndbold de seneste år og gang på
gang har det undret mig at hold som f.eks. Viborg har fået store klø af
østeuropæiske hold i de afgørende kampe. Hvad er det lige der går galt?

/Henrik

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-07-03 13:56

"Henrik" <sorry@no.email> wrote in message

> Som så mange andre har jeg fulgt kvindehåndbold de seneste år og gang på
> gang har det undret mig at hold som f.eks. Viborg har fået store klø af
> østeuropæiske hold i de afgørende kampe. Hvad er det lige der går galt?

Er det så galt? Det kan godt være.

Mit gæt er, at der er den fysiske styrke til forskel, hvor de færreste (om
nogen) danske håndboldspillere er fuldtidsprofessionelle på samme måde, som
de østeuropæiske håndboldspillere i hvert fald var tidligere. Der kan også
være forskellige i mentalitet og dermed træningsform.

Det har ikke meget med sagen at gøre, men de seneste mange sæsoner har jeg
set meget kvindehåndbold netop i Viborg, hvor jeg også har bestilt sæsonkort
til næste sæson. Derudover har jeg (nogle få) aktier i fire
håndboldselskaber: Viborg, Ikast-Bording, Kolding og Skovbakken (SK Århus).

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-07-03 16:32

Tommy Jensen wrote:

> Jo, det har du ret i!

Opgiv det.! Der er ingen interesse.

Dårligt tidspunkt at starte din kampagne på.
Hvis du virkelig vil noget skal du da ikke starte det i sommerferien,
mand...

Kvaliteten (seriøsiteten) af dine indlæg skal du forvente bliver
vurderet udfra den slags detaljer, Tommy.

Vi gider ikke diskutere håndbold. Basta.!

Mvh. Jørgen

Fra : Henrik

Dato : 09-07-03 19:06

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> Kvaliteten (seriøsiteten) af dine indlæg skal du forvente bliver
> vurderet udfra den slags detaljer, Tommy.
>
> Vi gider ikke diskutere håndbold. Basta.!

Der er jo ingen grund til at svine manden til - du kan bare lade være med at
læse hans indlæg

/Henrik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-07-03 19:16

Henrik wrote:

> "Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Der er jo ingen grund til at svine manden til - du kan bare lade være med at
> læse hans indlæg
>
> /Henrik

Jeg sviner ham ikke til. (Det er ikke formålet.)
Ihvertfald ikke efter min definition af ordet.

Jeg forsøger at fortælle at han ikke kan forvente nogen diskussion om
håndbold her i sommerferien, og at det ikke hjælper "at piske en død
hest" - som de siger i USA.

Emnet har tilsyneladende ingen interesse.
Man kan undre sig. - Med den interesse det har i medierne og i
befolkningen.

Han forsøger at sætte gang i en diskussion om emnet, med _mange_ ord i
dk.admin. Uden virkning. (Forkert gruppe)

Mvh. Jørgen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 10-07-03 11:45

> Han forsøger at sætte gang i en diskussion om emnet, med _mange_ ord i
> dk.admin. Uden virkning. (Forkert gruppe)

Jeg ville bare skabe en debat om håndbold og om en evt. gruppe! At jeg
bruger mange ord har vel ikke noget med det at gøre. Hvis jeg bruger mange
ord, kan det ikke så betyde at det er noget jeg tager seriøst og ligger mig
hjerte nært....?

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Sp@cey

Dato : 13-07-03 06:54

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse
> Tommy Jensen wrote:
>

> Vi gider ikke diskutere håndbold. Basta.!

Jo det gider vi da godt men her i sommer pausen er der vel ikke det store at
diskutere?
--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 15-07-03 19:15

"Tommy Jensen" <viborg_dk@mail.dk> writes:

> Hvor er der da dødt med håndbold interessen her inde...! :-/

Det undrer også mig. Men prøv at starte en diskussion når sæsonen er
startet, eller endnu bedre, under hunbold-vm.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 21-07-03 17:18

"Per Abrahamsen" <abraham@dina.kvl.dk> wrote in message

> Det undrer også mig. Men prøv at starte en diskussion når sæsonen er
> startet, eller endnu bedre, under hunbold-vm.

hunbold!?! LOL! Den havde jeg ikke hørt før :)

Lars B

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-07-03 13:51

"Tommy Jensen" <viborg_dk@mail.dk> wrote in message

> Hvor er der da dødt med håndbold interessen her inde...! :-/

Det er helt normalt - sæson eller ej.

Med venlig hilsen
Børge