Interessen for håndbold
Fra : Tommy Jensen

Dato : 08-07-03 00:16

Hvor stor er interessen for håndbold her inde i gruppen? Det er uanset om
det er kvinde-, herre-, eller amatørhåndbold!

Giv dig gerne til kende, fortæl kort om dig selv, hvilken klub du følger,
spiller du selv, evt. alder og køn.

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 08-07-03 00:36

Ja, jeg kan vel lige så godt starte med mig selv....?

Jeg hedder Tommy Jensen, jeg er 25 gammel og kommer fra Silkeborg. Man
favoritklub er Viborg HK, og det er deres kvinder jeg kan lide at kigge på
(i mere end én forstand *s*). Jeg har ikke set dem spille, jeg er ikke den
helt store håndbold fan som jeg en gang var, det var mere da jeg var ung, og
selv spillede håndbold. Jeg var selv tæt på at komme til at spille prof.
håndbold, men det satte en knæskade en stopper for.

En enkelt landskamp har det da blevet til! Jeg så Danmark - Sverige i en
træningskamp i Randers for nogle år siden, det var en superstemning, og
absolut noget jeg kunne tænke mig at opleve igen!

Hvad med jeg andre? Hvilken klub følger i? Fortæl lidt om jer selv og jeres
håndbold interesse!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : D.Hansen

Dato : 16-07-03 07:58

Som der er diskuteret nedenfor vil diskussionen nok få mere liv når sæsonen
starter, så der kan du/vi prøve igen.

Hvis jeg skal svarer kort på dine spørgsmål, så er jeg selv KIF-fan
(naturligt når man nu bor i Kolding). Følger både mænd og kvinder selvom
kvinderne i Kolding ikke er helt med i toppen, er det alligevel sjovt at
følge deres kampe. Det er dog klart at det er de internationale kampe som er
de sjoveste at se (og ikke at forglemme DM semi + finaler). Både stemning og
spillet får et hak opad når disse dramaer udspilles.

Jeg har aldrig selv spillet håndbold.... som knægt sagde det mig ikke
noget... Men lidenskaben for spillet er steget støt og i dag ser jeg de
kampe som bliver spillet i Koldinghallen og en del af de kampe der vises i
tv. (der er i år snak om at der skal komme fredagskampe i tv..... hmmmm
....... Det er da i det mindste bedre end disse "natkasse" kampe)

det var alt..... lad os prøve at starte en diskussion ultimo august / primo
september.

D.Hansen