Grafikkort til Autocad?
Fra : Unlock I Horsens / O~

Dato : 04-07-03 17:56

Hvad er bedst til omkring de 2-300 kr`?

Mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 22:28

Hvis det er rent 2D, ville jeg nok vælge et brugt matrox grafikkort. Da de
er kendte for deres gode billede kvalitet.

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 05-07-03 01:51

Jeg er enig i nedenstående, men hvis du påtænker at lave noget som helst i
3D, så hold dig væk fra Matrox. Deres understøttelse af OpenGL er elendig.
I så fald vil jeg råde dig til at kigge efter et nVidia GeForce i stedet.
Kan du finde et nVidia Quadro er det endnu bedre, men det bliver nok svært,
til den pris.

Peter