Siemens 3070 versus Siemens 4170
Fra : J. P. Christensen

Dato : 03-07-03 20:52

Hej,

Hvad er forskellen mellem Siemens 3070 og 4170, udover designet? Jeg har
hørt at 3070 kan firmware-opgraderes til samme version som 4170, så hvad er
egentlig forskellen?

På forhånd tak,
Jens Peter Christensen

Fra : Leif Olesen

Dato : 09-07-03 17:26

"J. P. Christensen" <jpc39@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er forskellen mellem Siemens 3070 og 4170, udover designet? Jeg har
> hørt at 3070 kan firmware-opgraderes til samme version som 4170, så hvad

Designet, og der var på et tidspunkt en begrænsning i antal håndsæt, 3070 6
håndsæt og de nye udgaver 8 håndsæt, men jeg ved ikke om det stadig gælder.
Min erfaring er at en ISDN by ikke kan deles af så mange håndsæt, hvis der
er aktivitet hos alle brugere.

mvh

Leif Olesen