Galciv
Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-06-03 19:37

Hola!

Faldt over den nye Galciv i den lokale Fona, fik lyst til at kaste et stykke
blik på den gamle!
Men ligemeget om jeg installerer GalCiv2 eller GalCiv Gold spørger den efter
et registrereringsnummer - men tilsyneladende er det ikke det serienummer jeg
finder i manualen (GC??-?????), da det ikke virker med nogen af dem - men
hvor finder jeg det så ??

Håber at i kan kaste et stykke starinlys efter dette problem!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Drop your carrier ... we have you surrounded!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-06-03 17:58

Peter Jespersen wrote:

> [...]
> finder i manualen (GC??-?????), da det ikke virker med nogen af dem - men

Har du fundet koden ud for det stykke grafik bagest i manualen, der
svarer til den grafik, der er på registreringsvinduet? I mine udgaver er
der ingen bogstaver med, kun tal.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-06-03 22:23

On Sun, 22 Jun 2003 18:58:08 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

>Har du fundet koden ud for det stykke grafik bagest i manualen, der
>svarer til den grafik, der er på registreringsvinduet? I mine udgaver er
>der ingen bogstaver med, kun tal.

Nej forrest, modsat registrerings snippen, mærket "Serial#". Jeg mindes et
andet nummr - kan bare ikke huske hvor (Det er bogstaveligt - år siden jeg
sidst har rodet med GalCiv) - kan det sidde på æsken ?? (Fik kun CD'erne og
manualen med herind)....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
ç™™ Ú¿–€Ã¿ $îx ôôî›ç$ ™šr î˜î$¡gÿç....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-06-03 20:43

Peter Jespersen wrote:

> Nej forrest, modsat registrerings snippen, mærket "Serial#".

Det er ikke det, du skal bruge.

> Jeg mindes et andet nummr - kan bare ikke huske hvor

Det skulle gerne sidde bagest i manualen (umiddelbart kan jeg kun finde
manualen til GalCiv2 - men jeg mener, at det er det samme med
Gold-versionen). Der skulle gerne være et par sider med underlige
symboler med tal ud for. Du skal så bruge tallet ud for det symbol som
vises, når du prøver at installere spillet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-06-03 23:04

On Sun, 22 Jun 2003 21:42:56 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>symboler med tal ud for. Du skal så bruge tallet ud for det symbol som
>vises, når du prøver at installere spillet.

Ahhhh, de to sider der er mærket copy protection .. D'OH!
Det tog lidt tid før det gik op for mig - skulle ind med skeer .....
wunderbar - takker

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
To err is Human. To blame someone else is politics.

Fra : Søren Grønning

Dato : 23-06-03 10:11

On 22/06/03 22:04, in article
syljurryvyybtvpnyqx.hgwwex0.pminews@news.tele.dk, "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

> [...]
> flywheel@illogical.dk
> http://www.illogical.dk
> To err is Human. To blame someone else is politics.

I hvilken Fona fandt du spillet og hvad kostede det?

Mvh,

Søren Grønning

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-06-03 19:34

On Mon, 23 Jun 2003 11:11:14 +0200, S ren Gr nning wrote:

>On 22/06/03 22:04, in article
>syljurryvyybtvpnyqx.hgwwex0.pminews@news.tele.dk, "Peter Jespersen"

>I hvilken Fona fandt du spillet og hvad kostede det?

Fona2000 på Strøget.KBH, kostede vist 350kr - lagde ikke så meget mærke til
prisen, da det jo er rent Windows

Ser ikke ud til at være så forskelligt fra Vores gamle GalCiv, dog nok til at
man ærgrer sig!

Bus error: passengers dumped