Tabeller i AutoCAD 14?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-03 11:51

Tænkte på om der er en god metode at lave tabeller i AutoCAD med. Det
skal kunne fungere som i Word (helst) hvor man siger man skal have X
gange X antal rum. Og når man så har lavet det man kan meget let ændre
højde/bredde/centere o.s.v. Findes der sådan et værktøj?

Jeg har prøvet at rode med et OLE-objekt inde fra Excel kan også med
noget roder-ri få det til at se godt ud inde i AutoCAD. Men når jeg så
prøver at printe det ud siger den.

OLE to ADI Setup Failed
Unable to draw OLE object.

Og det kommer slet ikke med ud på printet.

Vil også forstække en ren AutoCAD løsning, da jeg ikke er sikker på
Jeg kan kopiere-sætind så det bliver godt med de OLE objekter.