Tennis: Kenneth Carlsen
Fra : Nic

Dato : 17-06-03 17:13

Er det bare mig, eller kommer den mand aldrig videre?

Nu var han lige i TV2 nyhederne hvor han pev over en uheldig lodtrækning.

Suk. Enhver over 12 år er vel en uheldig lodtrækning for den mand . . .

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Remove the x from my email adress to reply)

Fra : Jesper Nøhr

Dato : 17-06-03 22:35

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig, eller kommer den mand aldrig videre?
>
> Nu var han lige i TV2 nyhederne hvor han pev over en uheldig lodtrækning.
>
> Suk. Enhver over 12 år er vel en uheldig lodtrækning for den mand . . .

Den mand er pinlig og har vel selverkendelse som den irakiske
informationsminister, men han har vel fået meget ud af hans sparsomme
talent.
Så vidt jeg husker er han røget ud i 1. runde i 13 ud af 16 turneringer i
år...et år hvor han selv mente han var tilbage i topform...specielt i French
Open hvor han udtalte at han var i absolut topform, hvorefter han tabte til
en ukendt kval-spiller....fatter ikke al den tid medierne gider spilde på
ham...

Jesper Nøhr

Fra : Nic

Dato : 18-06-03 10:41

> [...]
> en ukendt kval-spiller....fatter ikke al den tid medierne gider spilde på

Enig!

Fra : Rundude

Dato : 21-06-03 14:49

ik desto mindre får han kassen bare for at stille op i en secunda-turnering
hvis han blir seedet,,,, synes jeg læst noget med 30.000 cash + sponsor +
transport + tudefjæstillæg når det går galt...
Hver gang der er noget med K.C. tænker jeg også bare at han kan gøre det i
Danmark, men ude for grænserne er han lost.....
Nej! bliv dog klippet og find dig et arbejde....
c'est la vie...

mvh
RUndude aka Kenneth

Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 20:13

"Rundude" <Rundude@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Danmark, men ude for grænserne er han lost.....
> Nej! bliv dog klippet og find dig et arbejde....

Han har faktisk fået et bedre frisure nu - synd det ikke hjalp ham til at
spille bedre

/Henrik