Fax opkald igenem isdn
Fra : Tina Jensen-Sondrup

Dato : 10-06-03 19:45

Hej NG

Jeg har et problem med min Hp psc 950, jeg kan ikke få fax funktionen til at
virke genem min isdn forbindelse, jeg får slet ikke nogen klar tone på
faxen, der er dog klartone hvis jeg tilslutter en tlf "analog" til sammen
stik som faxen, er der nogen der kender til lignende problemer med fax.....

mvh.
Christian

Fra : cocacola

Dato : 10-06-03 21:08

har du sat kablet i det rigtige stik på faxen (linie)

vh.
Sørensen

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 10-06-03 20:58

On Tue, 10 Jun 2003 20:45:15 +0200, "Tina Jensen-Sondrup"
<solstraale@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> stik som faxen, er der nogen der kender til lignende problemer med fax.....

Det kan være din T/A som ikke kan sammen men din HP. Det er set før,
at fx fax-maskiner ikke kunne lide visse T/A-typer.

Hvilken bruger du?

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Tina Jensen-Sondrup

Dato : 11-06-03 22:15

> Det kan være din T/A som ikke kan sammen men din HP. Det er set før,
> at fx fax-maskiner ikke kunne lide visse T/A-typer.
>
> Hvilken bruger du?

faxen er blot sat i nr 2 analog stik på boxen fra tdc, (ny model)