Groupwise som mail-prg i Explorer kræver i~
Fra : Søren Sørensen

Dato : 28-03-01 14:29

Hej alle

Vi har for nylig fået Groupwise 5.5 som postprogram - og bruger IE som
webbrowser på arbejdspladserne.

1) Når jeg klikker på en "mailto: xxx@udbyder.dk" på en hjemmeside, starter
Groupwise op (internetindstillinger - program - mail = tomt felt - ellers
startede Outlook).
Men den kommer bare med kode-feltet (ikke brugernavnet) som jeg gerne vil,
da der forskellige personer der bruger samme arbejdsplads.
Hvis jeg klikker på iconet for Groupwise spørges jeg om både brugernavn,
kode, ip osv.
- Men måske problemet bliver løst når hver person får sit eget NW-login
navn + kode ??

Tillægsspørgsmål:
2) Kan jeg bruge Groupwise som nyhedslæser (bruger Outlook Express nu, da
jeg ikke har kunnet finde ud af få Groupwise til det) ?

Fra en "Newbie" (betyder det ikke nybegynder ??)

Søren Sørensen, Agroskolen.

Fra : Erling Christensen

Dato : 28-03-01 18:38

On Wed, 28 Mar 2001 15:29:21 +0200, "Søren Sørensen" <ss@sorensen.dk>
wrote:

> [...]
>kode, ip osv.
> - Men måske problemet bliver løst når hver person får sit eget NW-login

Jeg har på et tidspunkt fået finger I et lille program som løser
problemet for en.... Der findes også en TID på det, men kunne jeg ikke
rigtig få til og virke.

Hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig programmet.

>Tillægsspørgsmål:
>2) Kan jeg bruge Groupwise som nyhedslæser (bruger Outlook Express nu, da
>jeg ikke har kunnet finde ud af få Groupwise til det) ?

Ikke GW 5.5, men i den nye GW 6.0 er der indbygget en News reader.

Mvh

Erling Christensen