OL i München 1972
Fra : Thomas

Dato : 31-05-03 14:05

Hvorfor blev OL i München i 1972 først holdt i september måned?

Det er da lidt sent på året at holde sommerlege?

VH

Thomas

Fra : Kent Friis

Dato : 31-05-03 14:34

Den 31 May 2003 06:05:14 -0700 skrev Thomas:
>Hvorfor blev OL i München i 1972 først holdt i september måned?

Det er altid september på usenet.

Mvh
Kent
--
"Handlingen blev afbrudt pga. computerens begrænsede effekt"
- Windows NT på en Pentium III 550 MHz

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-06-03 19:53

Thomas [th63@ofir.dk] skrev:

> Hvorfor blev OL i München i 1972 først holdt i september måned?
>
> Det er da lidt sent på året at holde sommerlege?

Øhhh....

OL i Sydney blev holdt 15. september til den 1. oktober år 2000

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-06-03 13:23

> Øhhh....
>
> OL i Sydney blev holdt 15. september til den 1. oktober år 2000

Du misforstår mig.

Sent i forhold til sommeren i Europa.

I Australien var det jo nærmest forår på det pågældende tidspunkt.

VH

Thomas