knallert med 3hjul
Fra : Kim Persson

Dato : 29-05-03 13:53

Hej folkens
Min mormor er efterhånden ved at være lidt gammel, så jeg har kigget rundt
på nettet efter en 3hjulet knallert til hende.
men indtil videre er det eneste jeg fundet er Handitrike til små 30tkr.
Men findes der ikke et billigere alternativ?
og hvor er sættes alle de brugte til salg, fordi de sælges ikke i www.dba.dk
?

Nåjo det skal lige siges at hun selv vil købe den kontant da kommunen er
forventes at være for langsom... og så skal den være benzindrevet, da de
eldrevne ikke har stor nok rækkevidde...

på forhånd tak
Kim Persson

Fra : Henning Lund

Dato : 29-05-03 16:15

Kim Persson skrev:
> Hej folkens
> Min mormor er efterhånden ved at være lidt gammel, så jeg har kigget
> rundt på nettet efter en 3hjulet knallert til hende.

Kig jævnligt i den blå avis, der sker det at de er i, jeg har bla. selv
solgt et par stykker der.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : bauchmann

Dato : 29-05-03 16:18

"Kim Persson" skrev d. 29-05-03 13:53 dette indlæg :
> [...]
> Men findes der ikke et billigere alternativ?
> og hvor er sættes alle de brugte til salg, fordi de sælges ikke i

Hej.

De trehjulede knallerter er ved at være yt. Jeg bruger selv en med el,
hvilket har mange fordele. Vil man til syden kan man få den med flyet
hvilket man ikke kan med en benzindrevet. Min kører 40 km. på en
opladning, men kører derimod kun 15/t. Detter er fint med mig. Henvend
dig til Dansk Handicapforbund og meld dig ind. Deres blad har annoncer
for brugt materiel.

Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Persson

Dato : 29-05-03 20:58

>Kig jævnligt i den blå avis, der sker det at de er i, jeg har bla. selv
>solgt et par stykker der.
under knallerter?

> [...]
> opladning, men kører derimod kun 15/t. Detter er fint med mig. Henvend
> dig til Dansk Handicapforbund og meld dig ind. Deres blad har annoncer

tak for besvarelserne
min mormor har vist ikke tænkt sig at flyve, fordi der er ingen grund til at
lege med døden...
(hun er lidt gammeldags)

Hun skal dog have en der kører 30km/t, fordi ellers virker hun jo
handikappet..
(og det er hun bestemt ikke nej nej

rykkes de ikke til salg på nettet eller sælges gennem forhandlere??

endnu en gang tak og endnu en gang på forhånd tak

Fra : Henning Lund

Dato : 30-05-03 04:50

Kim Persson skrev:
> under knallerter?

Jep .

Fra : bauchmann

Dato : 30-05-03 09:02

> [...]
> Men findes der ikke et billigere alternativ?
> og hvor er sættes alle de brugte til salg, fordi de sælges ikke i

Hej
Da dit spørgsmål var i gruppen handicap helbred, svarede jeg som jeg
gjorde. Held og lykke med at finde det ønskede.
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Dullermaren

Dato : 16-06-03 21:44

> [...]
de
> eldrevne ikke har stor nok rækkevidde...

det er som oftes kommunen der bevilliger disse køretøjer, men der er et
firma i ålborg der hedder Medico nord de laver hjælpemidler til
handicappede, der i blandt tre hjulede knallerter.Sælger mig bekendt
også til private, kender ikke de præcise priser ,men tjek deres
hjemmeside :www.mediconord.dk

http://www.kandu.dk/