gråzoneprostitution
Fra : Per Straarup Sønderg~

Dato : 27-05-03 09:53

Jeg er ved at samle materiale ind til en bog om gråzoneprostitution.
Begrebet kan være svært at definere, men det kan fx være:

Man giver sex i bytte for stoffer, hash eller alkohol.

Man kommer i kontakt med andre via chatrooms o.l. og indgår en aftale om sex
mod at man får gaver, bliver inviteret på restaurant e.l.

Man har sin egen hjemmeside og tilbyder/sælger fx telefonsex, cybersex mv

Man er så forhippet på at være sammen med nogen, fordi man for alt i verden
ikke vil være alene. Man søger bekræftelse og tryghed og hvis prisen for at
være med i gruppen er sex, betaler man den.

Man har så meget brug for anerkendelse og bekræftelse, at man er sammen med
mange forskellige partnere. Man har et lavt selvværd og er bange for at
visne, hvis ikke man bliver bekræftet.

Hvis du har nogle oplevelser, som du vil dele med mig, så send en mail til
straarup@post.tele.dk
Jeg garanterer fuld diskretion og anonymitet.

Mange venlige hilsener

Per Straarup Søndergaard
Forfatter

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 08-06-03 20:26

jeg bytter sex for tag over hovedet og mad på bordet.
Jeg er nemlig gift. Man kan jo altid se materalistisk på alt hvis man vil.

Fra : marian

Dato : 09-06-03 14:10

"Henrik Hilskov" <H.HilskovFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> jeg bytter sex for tag over hovedet og mad på bordet.
> Jeg er nemlig gift. Man kan jo altid se materalistisk på alt hvis man vil.

i ægteskabet, skulle det da gerne være kærligheden og lysten til
kvinden/manden der tænder lysten til sex. og ikke om du kan få mad på
bordet. det er muligt at forsørge sig selv og også få tag over hovedet. er
det ikke?
afhængighed af følelser er ikke det samme som kærlighed til sin næste .
afhængighed af sex er heller ikke det samme som ømhed tryghed i at være glad
for sig selv som man er eller andre som sig selv.
venligst marian
som ikke går ind for at bytte sex eller kærlighed for noget.
men at give det når det føles.
at give er den største gave. lige så stor som at modtage. hmm dejligt
hvis det koster er der måske noget galt eller hur?

--
And the ones who were dancing were thourght to be insane, by those who could
not hear the music

www.maliox.tk www.mop.aab-net.dk