REHAB 2003 - biler
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-05-03 15:55

er jeg den eneste der syntes at det var lidt tyndt med ALLE de biler der
var derinde, at det kun var en enkelt lift man kunne se i siden på en
bil ?!?

Og det var så endda en enormt stor Transit, hvor ens børn eller husdyr
kan blive væk indeni

Ikke 1 bil med underliggende lift, øv

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Leonard

Dato : 23-05-03 17:15

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

>er jeg den eneste der syntes at det var lidt tyndt med ALLE de biler der
>var derinde, at det kun var en enkelt lift man kunne se i siden på en
>bil ?!?

Nej, du er ikke den eneste.
Jeg synes generelt at messen i år helt manglede nyheder, og at bilerne
så var totalt uinteressante og helt blottet for bare det mindste nyt
(pånær den nye VW) gjorde det absolut ikke bedre.
Men der var reelt også kun en bil-ombygger på messen, resten af
bilerne var udstillet af importørerne, og nogle enkelte af Q-Straint
(smarte stropper til fastspænding).
Det var skuffende at se, men der er åbenbart ikke penge nok i at
indrette biler til at det kan betale sig at være på messen, eller også
er der rigeligt med kunder, så det ikke giver flere at være der ...

Sahva Auto holder bildage i september i Øksnehallen. En dag for
kommunefolk og en dag for brugere, og der har de sikkert alle typer
indretning med (det havde de sidste år i Århus).

Jeg synes personligt det er ærgerligt at adskille brugere og
kommunefolkene, da vi brugere helt sikkert påvirker tankerne hos nogle
af de andre.
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen, nu mere end 1100 steder

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-05-03 18:04

Leonard [dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid] skrev:

> [...]
>
> Jeg synes personligt det er ærgerligt at adskille brugere og
> kommunefolkene, da vi brugere helt sikkert påvirker tankerne hos nogle

Ok, det arrangement lyder interessant
Ved du hvornår det er ?

Og ja, det er da spøjst at vi skal adskilles fra dem der bevilliger...
Man får jo den mistanke, at de viser og fortæller en ting den ene dag,
og noget andet den anden dag - alt efter hvem der lytter...

Fra : Leonard

Dato : 23-05-03 18:08

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

>Ok, det arrangement lyder interessant
>Ved du hvornår det er ?

Nej, men jeg mener helt bestemt at det er i september.

>Og ja, det er da spøjst at vi skal adskilles fra dem der bevilliger...
>Man får jo den mistanke, at de viser og fortæller en ting den ene dag,
>og noget andet den anden dag - alt efter hvem der lytter...

Ja, selvom de nok ikke viser noget andet, så kan de ikke undgå at
fortælle noget andet, og det er både godt og skidt.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-05-03 19:00

> Nej, men jeg mener helt bestemt at det er i september.

Ok

> Ja, selvom de nok ikke viser noget andet, så kan de ikke undgå at
> fortælle noget andet, og det er både godt og skidt.

Ja, det lugter jo lidt af at være temmeligt usagligt...
Men ok, der er da naturligvis forskel på hvad hhv sagsbehandlere og
brugere vil se/høre om, men derfra og så til at adskille dem på
forskellige dage... Der er da immervæk et stykke vej!

Fra : Leonard

Dato : 23-05-03 22:16

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

>men derfra og så til at adskille dem på
>forskellige dage..

På den anden side kan der så fortælles nogle gode tricks til os
brugere om hvordan vi får bevilget det vi ønsker

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 24-05-03 23:05

> På den anden side kan der så fortælles nogle gode tricks til os
> brugere om hvordan vi får bevilget det vi ønsker

Det kan du nok ha ret i

Btw, Jeg har hørt at Jon ikke er ansat hos SAHVA mere, og at Henning
vist også stopper...?!? What's happening ???

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-05-03 16:46

On Fri, 23 May 2003 18:15:27 +0200, Leonard
<dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> wrote:

>Jeg synes generelt at messen i år helt manglede nyheder, og at bilerne
>så var totalt uinteressante og helt blottet for bare det mindste nyt

Enig.

>(pånær den nye VW)

Mærkeligt at VW ikke en gang havde fået lavet et skilt der fortalte at
det var den nye VW - det tog mig lidt tid inden jeg opdagde det var
den nye model. Men også VWs stand var lidt kedeligt.

>Men der var reelt også kun en bil-ombygger på messen,

Ja, handi-mobil var sgu mange steder.......

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-05-03 20:33

Karsten Jensen [k-j_absolute_no_spamming@direkte.org] skrev:

> Mærkeligt at VW ikke en gang havde fået lavet et skilt der fortalte at
> det var den nye VW - det tog mig lidt tid inden jeg opdagde det var
> den nye model. Men også VWs stand var lidt kedeligt.

Stod det ikke på siden af bilen...?
Men ja, de gjorde ikke noget stort nummer ud af den
Men en af folkene omkring bilen sagde også til mig "vi har endnu ikke
sat en special-price-only-for-you (eller rettere: kommunerne!), så det
den er vel ikke konkurrencedygtig endnu...

> Ja, handi-mobil var sgu mange steder.......

Jeg tænkte nu mere på Langhøj

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-05-03 09:18

On Sun, 25 May 2003 21:32:39 +0200, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

>Stod det ikke på siden af bilen...?

Ikke om torsdagen.

>Men en af folkene omkring bilen sagde også til mig "vi har endnu ikke
>sat en special-price-only-for-you (eller rettere: kommunerne!), så det
>den er vel ikke konkurrencedygtig endnu...

Til mig sagde de at de ikke kendte prisen endnu, men at den ville
blive ca. 5-6.000 kr.(inkl. skatter og afgifter) dyrere end den
nuværende model.

>Jeg tænkte nu mere på Langhøj

LOL.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-05-03 16:41

On Fri, 23 May 2003 16:55:04 +0200, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote:

>Ikke 1 bil med underliggende lift, øv

Det var der faktisk, men den var mere beregnet på buskørsel.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-05-03 16:42

> [...]

>er jeg den eneste der syntes at det var lidt tyndt med ALLE de biler der
>var derinde, at det kun var en enkelt lift man kunne se i siden på en

Synes også bilafdelingen var noget tam i år. Og så forstår jeg ikke
hvorfor PTU aldrig tager deres egne testbiler med mere??