erfaringsperson søges....
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 19-05-03 12:13

Hej

Beklager, hvis dette ikke er det rette fora at spørge.

Jeg går på journalisthøjskolen og skal derfor lave et interview med en
person, der har gennemlevet en personlig krise. Derfor søger jeg en, der er
kommet ovenpå igen efter en depression. Kontakt mig gerne allerede i dag.

--
-Trine

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-05-03 13:35

Trine Dyrgaard wrote:

> [...]
> kommet ovenpå igen efter en depression. Kontakt mig gerne allerede i dag.

Du kan jo starte med at oplyse en fungerende emailadresse.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 19-05-03 15:28

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Du kan jo starte med at oplyse en fungerende emailadresse.

Sorry, den her burde være bedre pipo@kantorvaenget.dk

Med venlig hilsen

-Trine