Resultat i nyt vindue
Fra : Claus Lund

Dato : 08-05-03 16:55

Fra en simpel htm form sender jeg data til et perl script.

Jeg ønsker at resultatet skal vises i et nyt vindue... det burde vel ikke
være så svært, men hvordan?

Jeg kan ikke lige regne ud hvordan jeg evt. kan bruge target i denne
forbindelse, og jeg kan ikke finde eksempler nogen steder...

Mvh Claus

Fra : Claus Lund

Dato : 08-05-03 18:42

> Jeg kan ikke lige regne ud hvordan jeg evt. kan bruge target i denne
> forbindelse, og jeg kan ikke finde eksempler nogen steder...

Ja det var jo næsten for simpelt... jeg løste det selv. Sådan:

<form ACTION="/cgi-bin/test.pl" METHOD="POST" target="new">

Mvh Claus

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-05-03 19:58

On Thu, 8 May 2003 19:42:01 +0200, "Claus Lund" <news11@lundborg.dk>
wrote:

><form ACTION="/cgi-bin/test.pl" METHOD="POST" target="new">

Så laver du et nyt vindue med navnet "new". Hvis du post'er i din form
igen, bliver indholdet af det nye vindue ændret.

Hvis det skal være et nyt vindue hver gang, så brug _blank i stedet
for new.

(og videre i dk.edb.internet.webdesign.html)
--
- Peter Brodersen