Formmail
Fra : Harald

Dato : 04-05-03 21:31

Hej

Jeg håber det her er det rigtige sted at spørge.

Jeg har en lille web server hvorpå jeg har installeret FormMail.pl.
FormMail.pl giver brugeren mulighed for at blive sendt til en side når der
trykkes på Submit ved at ligge denne linie i html filen:
input type=hidden name="redirect" value="http://your.host.com/to/file.html">

problemet er at det ikke virker, der kommer kun en blank side frem. I
FormMail.pl kan jeg se at der står:

if ($Config{'redirect'}) { print "Location:
$safeConfig{'redirect'}\n\n"; }

der hvor man bliver sendt til den side man har valgt. Mit spørgsmål er så,
kan det være min webserver der er skyld i at det ikke virker, den
understøtter måske ikke ovenstående linie, eller har det slet ikke noget med
webserveren at gøre?

Jeg bruger WindowsXP og har installeret ActivePerl-5.6.1.

Mvh
HK