Groupwise og kø !
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 25-03-01 15:52

Er det muligt at se hvilke mails gwia'en i groupwise mangler at aflevere,
eller om der er nogen der står i kø for at blive afleveret men ikke komer
nogen vejne ???

Jeg syntes ikke at jeg kan se det i NWADMN !

Mvh. Martin

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 26-03-01 07:51

Martin Lindemann Frederiksen wrote:

> Er det muligt at se hvilke mails gwia'en i groupwise mangler at aflevere,
> eller om der er nogen der står i kø for at blive afleveret men ikke komer
> nogen vejne ???

Skal GWIA'en aflevere ind i eller ud af Groupwise ?

Hvis ind i GroupWise kig i følgende dirs :

<domain>\wpgate\gwia\receive
<domain>\wpgate\gwia\wpcsin\4
<post office>\wpcsout\ofs\0-7

Hvis ud af GroupWise kig i følgende dirs :

<post office>\wpcsin\0-7
<domain>\wpgate\gwia\wpcsout\<gateway id>\0-7
<domain>\wpgate\gwia\send

Alt sammen frit sakset fra GroupWise 5.5 Adminstrators Guide.

mvh
Kristoffer

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 02-04-01 19:50

Hej Kristoffer !

Tak for din mail

Jeg kan forstå at der ikke er nogen statusskærm eller program der kan vise
dette foruden denne metode

Jeg glæder mig til GW 6 er til at få fat på

Mvh. Martin

Og endnu engang tak

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 07-04-01 19:36

Jeg har en BETA fra brainshare du kan få...

Fra : Carsten Bager

Dato : 26-03-01 13:04

Er der nogle der har haft held med at installere
Novells nPrinter til NT på en Windows 2000 maskine,
hvis ja er der nogle fif.

Mvh. Carsten