Beos på Bochs?
Fra : Steen

Dato : 11-05-03 22:11

Hej,

er der nogen der ved om det er muligt at installere Beos på Linux ved hjælp
af Bochs?

Eller findes der en anden måde at installere Beos uden at skulle dual boote?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh

Steen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-05-03 17:38

Steen wrote:
> [...]
> af Bochs?
>
> Eller findes der en anden måde at installere Beos uden at skulle dual boote?

Hvorfor vil du ikke dual boote, du kan uden videre installere den på en
ny partion og så tilføje den i dim bestående bootmaneger ?

Fra : Steen

Dato : 20-05-03 15:40

On Mon, 19 May 2003 18:37:47 +0200, Henry Lerche Madsen
<lerche@aarstiden.dk> wrote:

>Hvorfor vil du ikke dual boote, du kan uden videre installere den på en
>ny partion og så tilføje den i dim bestående bootmaneger ?

Hej, det var for at undgå at skulle til at partitionere om igen, hvis
jeg skulle få lavet en for lille partition.

Jeg har en Amd Duron processor, skal jeg vælge at installere
Athlon/AthlonXP kernel eller Standard Kernel I Developpers edition
1.1?

Hilsen

Steen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-05-03 19:35

> Jeg har en Amd Duron processor, skal jeg vælge at installere
> Athlon/AthlonXP kernel eller Standard Kernel I Developpers edition
> [...]

Det kan jeg ikke svare på, jeg har kun erfaring med at
installere BeOS 5pro. Der må findes noget om det på
http://www.beosonline.com
Dog vil jeg tro at du skal installere Standard udgaven....