brok brok brok.. af den uhyggelige slags :~
Fra : Strid

Dato : 09-05-03 13:40

Jeg har nu talt med .. nogen..

På den skrivlse fra kommunen jeg fik da jeg søgte om kørestol hvor der står
6 måneders ventetid står der at ergoterapeuten har telefontid mandag,
onsdag og fredag mellem 9 og 10!!!
jeg ringer glad til nummeret klokken 9.27 i den tro at der ER en
ergoterapeut! MEN nej.. ak.. det er der ikke men en sagsbehandler. Hun
siger så at det er pga hjemmebesøg at jeg skal vente så længe.

Det i sig selv at der er 6 måneders ventetid på et hjemmebesøg er horribelt
MEN jeg skal IKKE have noget hjemmebesøg!!

Hun siger at jeg jo skal have tilpasset min bolig til kørestolen.. !?!?! (
jeg vidste ikke de var bygningskonstruktøre HAHA) jeg siger roligt at jeg
ikke skal have en NY køre stol men en NY efterfølger til den gamle. DVS.
jeg har en kørestol. CHOK nu kan hun slet ikke forstå noget siger hun. Jeg
skal jo ikke have hjemmebesøg hvis jeg allerede HAR en kørestol.

Jeg spørger venligt damen om de overhoved har læst min ansøgning eller bare
afstendt mig et standart brev. (jeg stemmer personligt for det sidste) Hun
siger at jeg nok må ringe en dag hvor der er en ergoterapeut.. LOL det er
jo i deres telefontid..

jeg ønsker damen god weekend og lægger på.. Jeg er helt sikker på jeg et
eller andet sted blandet for megt logik ind i sagen når jeg forventer at dr
faktisk er nogen i deres telefontid med den uddannelse der står på brevet..
men AK..

Possivt er så at min mor der også er kørestolsbruger ringede en ½ time
senere til sin kommune (rødovre) og der var intet problem i en ny
kørestol.. der går max 3 måneder så har hun den nye i hel ombygger og fin
stand ... hvem er ikke boede i københavns kommune..

NÃ¥ det var lidt brok og lidt godt :)

GOD WEEKEND alle sammen :)

Astrid

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 09-05-03 16:44

Strid skrev:

>jeg ønsker damen god weekend og lægger på..

Hun indrømmer, at de behandler dig med stor ligegyldighed og sylter
din sag, og du ønsker hende god weekend?
Ønsk hende dog hellere tarmslyng.

> [...]
>faktisk er nogen i deres telefontid med den uddannelse der står på brevet..

Du glemte lige, at det er noget meget kommunalt?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Katja Law

Dato : 10-05-03 19:53

Hej Astrid.

Hvor er det dejligt at du stadig bevarer dit gode humør efter en sådan
omgang.
Jeg ønsker dig masser af held og lykke med "projektet" og håber for dig at
du får en ergoterapeut i røret næste gang.
Há en dejlig weekend.
Kærlig hilsen
Katja