Kun en LILLE dommer/strømergeneres af en f~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-03 23:02

Kun en LILLE dommer/strømergeneres af en fuckfinger

Anja Andersens geniale provokation imod ondskab - imod jantelov - har klart
symbolbetydning langt ud over sport.

Hun og andre trænere bruger - som det sker hyppigt internationalt - at skabe
stemning i sportshallen til gavn for deres hold.

Små sarte dommer-mimoser påstår at det bliver "tilsvinet" hvis publikum bu'
her af en af deres kendelser.

Der er klar paralel til den ynkværdige herremoral hos visse politibetjente,
som disse i desperation vælger at selv udstille, når de anholder deres
medborgere, som har brugt ytringsfriheden til at vise fuckfinger eller
råbe "hiposvin". Men skulle tro, at disse usikre politimænd var muslimer -
ærekære og arrogante.

Har man format, tror man på sig selv og er ligeglad med sølle ord fra de
jævnbyrdige samfundsmedlemmers debat.

Jeg har sjældent selv haft nærkontakt med sådant, for jeg har ikke tid til
sport eller demo, og jeg er tøsedreng, der ikke antastes af politi - så da
jeg i 1982 afsonede bødehefte i Sdr Omme for at have hjulpet barnløse med
rugemorhjælp, greb jeg chancen for at lege med:

En fangevogter, som jeg havde diskuteret fremskridtspolitik med i timevis,
var blevet irriteret over ikke at kunne klare sig verbalt, så da han så, at
jeg - efter hans smagsdommeri - "rodede" med mine medbragte papirer på
gulvet i min celle, forlangte han oprydning . Uden hjemmel i nogen regler.

Jeg havde afsonet ti af de tyve dage, og var lidt træt af det, så jeg
nægtede at rydde op. Det rager ikke ham om, hvordan tingene er placeret i
det fyrstelige ene-værelse, som luksushotellet havde stillet til min
disposition.

Han klagede til over-bossen, og jeg blev hentet til samtale med denne, og
da jeg ordret genfortalte det vås, der var sagt til mig, på en seddel på
fangekøkkenets opslagstavle, tegnede jeg en knytnæve med udstrakt fuckfinger
ved min underskrift, og fortalte i et PS, at jeg havde optaget samtalen med
bossen på kasettebånd , som kunne lånes, hvis nogen ville høre, at det var
sandt, hvad jeg skrev.

Fluks blev ny fangevogtere indkaldt og sat på overarbejde, og idet jeg blev
kørt pr salatfad til Kolding Arresthus, altså lukket fængsel

(som også er lækker luksus - ekstrastraffen som de vidste ville genere mig,
var kun, at jeg ikke fik mine medbragte bøger og papirer og skrivemaskine
med - det måtte de sende med post til min bopæl på Nørrebro efterfølgende).

Jeg ringede til en Koldingenser , hvis kone netop var blevet gravid med en
af mine sæddonorer, og og han kom straks og lagde ud, så jeg betalte mig fra
sidste del af bødehefte-indespærringen (bl.a. for at bureaukraterne skulle
indse deres magteløshed) og jeg tog på Fængselsdirektoratets regning toget
hjem til Nørrebro.

De offentligt ansatte er fuldstændig uansvarlige med brug af skattepengene.
En tegnet fuckfinger var nok til at krænke de små menneskers "ære", og
provokerede dem til enorme ekstraudgifter, hvilket skulle afstive deres
vaklende respekt overfor fangeflertallet, og ikke havde andet formål.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Claus

Dato : 09-05-03 06:01

in article mjAua.56$8x5.31@fe10.atl2.webusenet.com, Bo Warming at
XUMPEYFQNLVX@spammotel.com wrote on 09/05/03 0:01:

> Kun en LILLE dommer/strømergeneres af en fuckfinger
>

> Anja Andersens geniale provokation imod ondskab - imod jantelov - har klart
> symbolbetydning langt ud over sport.

<snip>

Find dog et andet sted at lege.

Claus Vinnich