Ytrings-Anja ctr boldforbundfascistmundkur~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-03 06:27

Ytrings-Anja ctr boldforbundfascistmundkurv - multirelevant,multiontopic

Pludselig blir sport politisk, når et geni("pattebarn" - som drengen i
Kejserens ny klær) provokerer sit boldforbund (DHF - men det ku også ha
været DBU eller enhver arrogant patriark eller matriark i en familie)

Til at forsvare sig mod anti-jantelov-ytring ved at indføre ny lovjungle -
in casu REGLER OM GOD OPFØRSEL OG KORREKTE TRÆNERATTITUDER - end ikke
halspeakere på påvirke dommere!!

Ytrings-Anja svarer rapt:

"Det kodeks er til grin. Det er en del af gamet at påvirke dommerne. Sådan
er det bare. At agere under pres er med til at gøre os ALLESAMMEN DYGTIGERE"
(JP 07-05-2003)

Hun er helt på linie med Nietzsche, hvis dynamitsprog lyder Det du ikke dør
af blir du stærkere af, og om et typisk overmenneske "Wagner er stor for at
vi ALLE KAN BLIVE STORE"

Selvfølgelig sælger hendes fuckjanteloven-Tshirt godt!

" Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvarer
din ret til at sige det. Francois de Voltaire.

" New opinions are always suspected, and usually opposed without any
other reason but because they are not already common John Locke

"Our liberty depends on freedom of the press, and that cannot be limited
without being lost. Thomas Jefferson

" A free society is one where it is safe to be unpopular . Adlai
Stevenson

" Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is
granted, all else follows. George Orwell

" Den mand, der ikke vil meddele andre sin mening , er ingen rigtig
akademiker, ligesom den, der ikke vil høre andres meninger, synder mod god
akademisk tone. Erik Warburg

" If you don't say anything, you won't be called on to repeat it.
Calvin Coolidge

" Any country that has sexual censorship will eventually have
political censorship. Kenneth Tynan(børneporno-advokat)

" My people and I have come to an agreement which satisfies us
both. They are to say what they please, and I am to do what I please.
Frederick the Great

" Political language...is designed to make lies sound truthful and
murder respectable,
and to give an appearance of solidity to pure wind. George
Orwell

" Society can exist only on the basis that there is some amount of
polished lying
and that no one says exactly what he thinks. Lin Yutang

" Al ægte religiøs følelse må indebære tolerance: jo mere
forskelligartet skabningen er , jo mere fascinerende må skaberen være.
Ellen Margr ete Nielsen

" `Words wound. But as a veteran of twelve years in the United
States senate,
I happily attest that they do not kill.' Lyndon Johnson

" 92 procent af landets lovgivning er overflødig - deriblandt
injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre herrer
uden kontakt med nutiden. Glistrup

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Claus

Dato : 08-05-03 09:36

in article 5H0ua.10370$Pv6.9318@fe05.atl2.webusenet.com, Bo Warming at
XUMPEYFQNLVX@spammotel.com wrote on 07/05/03 7:26:

> [...]
> der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
> sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre herrer

Tja, bedre presseagent får man vel ikke, vel?

Claus Vinnich
Bramming