Ascotel 2025...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 05-05-03 05:28

Hej
Jeg er i den uheldige situation at jeg skal have tilsluttet en ISDN router
til et Ascotel 2025 omstillings anlæg. Jeg har ikke selv sat systemet op, og
de eneste ledninger der går ud fra den er deres eget 2w system.
Omstillingsanlæget er tilsluttet 6 ISDN forbindelser. Jeg har prøvet på at
få noget dokumentation både igennem Ascotel og installatøren, uden det er
lykkedes.
Er der nogle der kan forklare mig hvordan det gøres, eller henvise mig til
dokumentation?

Mvh
Thorbjørn Jørgensen

Fra : Leif Olesen

Dato : 05-05-03 10:18

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lykkedes.
> Er der nogle der kan forklare mig hvordan det gøres, eller henvise mig til

Hvis det er muligt, at lave intern S0, så kræver det 2x2 par til denne
forbindelse.

Du kan formentlig heller ikke bruge en ledig ISDN udgang på en af NT
boksene, da
mange omstillingsanlæg programmeres/kræver at ISDN forbindelsen er Point to
Point.

Men så vidt jeg ved, kan den udbygges til 7 ISDN porte, og disse porte kan
bruges som intern S0 bus. Så løsningen må være, at du kontakter jeres
leverandør
og stiller følgende spørgsmål:

Er der en ledig ISDN port, hvis ja, hvad koster det så at få programmeret de
som intern S0?
Hvis der ikke er en ledig ISDN port hvad koster det så at få instaleret en
som derefter
programmeres til S0.

Leif Olesen
Teleadvice