Sydbank
Fra : Me

Dato : 03-05-03 16:26

Hvordan kommer jeg i banken? Banken fosøger at aktivere en cab fil i windows!!!
Er det mulig at kommer udenom denne fil?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 04-05-03 10:51

On 3 May 2003 08:26:06 -0700, os2@esenet.dk (Me) wrote:

>Hvordan kommer jeg i banken? Banken fosøger at aktivere en cab fil i windows!!!
>Er det mulig at kommer udenom denne fil?

Den er jo lige som alle andre kun testet på windows, men når
de skriver at den også kan benyttes på andre systemer bør
der ikke være noget der er 100% windwosrelateret.

Har det virket før?
Prøv at tømme cachen i browseren

/Knud

Fra : Gert Agerholm

Dato : 09-05-03 00:18

Internet adgangen til Sydgank virker kun fra Windows. De er klar over
problemet. Jeg har f†et at vide at de er n‘sten f‘rdig med en udgave der kan
k re i andet end Windows, terminen skulle v‘re 1-2 uger. De vil informere mig
s† snart de er klar. Vedkommende jeg kommunikerede med k rte selv den nye
version under Linux SuSE 8,2 og nyeste Netscape, og det virker.

Mvh. Gert Agerholm

Fra : Lars Lund

Dato : 10-05-03 04:59

Gert Agerholm wrote:
> [...]
> s† snart de er klar. Vedkommende jeg kommunikerede med k rte selv den nye
> version under Linux SuSE 8,2 og nyeste Netscape, og det virker.

Sig endelig til, hvis du får den nye netbank udgave til at virke i
Netscape eller måske endda Mozilla. Jeg har virkelig brug for netbank
funktionalitet i Mozilla og håber meget du får ret.

--

\lars

Erstat "ikke" med "ll" i mailadressen før @ ved svar på denne mail.

Replace "ikke" with "ll" in the mailadress before @ replying direct on
this mail.

Fra : John Faurholt

Dato : 10-05-03 11:19

On Sat, 10 May 2003 03:59:22 UTC, Lars Lund <ikke@larslund.dk> wrote:

> Sig endelig til, hvis du får den nye netbank udgave til at virke i
> Netscape eller måske endda Mozilla. Jeg har virkelig brug for netbank
> funktionalitet i Mozilla og håber meget du får ret.

Jyskenetbank virker under Mozilla.

John Faurholt

Fra : Jorn Lansby

Dato : 11-05-03 23:14

On 10 May 2003 10:19:18 GMT, John Faurholt wrote:

>Jyskenetbank virker under Mozilla.
>Med venlig hilsen
>John Faurholt

Jyskenetbank virker også med Netscape v.4.6
med Java 1.1.3

venlig hilsen
Jørn Lansby

Fra : Me

Dato : 22-05-03 21:20

Tak for din henvendelse.

Jeg tør ikke love, at det kommer til at virke, da det ikke er med på den
liste over styresystemer, der kan bruges, men der er måske håb, hvis din
browser kan køre 128-bit kryptering!
Jeg kan derfor ikke sige andet end, at det skal komme an på en prøve, når
den nye version af NetBank bliver frigivet til kunderne.

Fortsat god dag til dig!

Venlig hilsen
Sydbank

Marianne Schmit