Rehab
Fra : Strid

Dato : 25-04-03 18:48

Er der nogen af jer der skal på Rehab messen i år ?

Den holdes i Bella center sidst i maj

Astrid

Fra : Lotte M

Dato : 25-04-03 19:29

Strid skrev i <news:f1adb55d.0304250947.456b1f9@posting.google.com,>:

> Er der nogen af jer der skal på Rehab messen i år ?

Jeg vil meget gerne afsted, men jeg tror ikke finanserne
rækker så langt, desværre :-/
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk/ http://www.handiinfo.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-03 12:57

On Fri, 25 Apr 2003 20:28:30 +0200, "Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk>
wrote:

>Jeg vil meget gerne afsted, men jeg tror ikke finanserne
>rækker så langt, desværre :-/

Ærgeligt Lotte. Du og jeg har jo en god tradition der....

Så må du råbe højt hvis jeg skal kigge på noget for dig.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Lotte M

Dato : 27-04-03 13:31

Karsten Jensen skrev i <news:juskavc325uivcvjefoed0vhhsgolf2e5t@4ax.com,>:

> Ærgeligt Lotte. Du og jeg har jo en god tradition der....

Ja, det er surt - håber vi kan genoptage traditionen til næste
år.

> Så må du råbe højt hvis jeg skal kigge på noget for dig.

Det vil jeg gøre!

Fra : Leonard

Dato : 26-04-03 13:11

"Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk> wrote:

>Jeg vil meget gerne afsted, men jeg tror ikke finanserne
>rækker så langt, desværre :-/

Hvad med noget samkørsel?
- den kæmpe bus du kører i må da kunne rumme et par krøblinge til

Jeg er ligeglad, jeg er på tvunget ophold fra mandag til torsdag i den
uge, men måske for nogle af Jer andre ...
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk

Husk generalforsamling i RYK d. 3. maj

Fra : Lotte M

Dato : 27-04-03 13:23

Leonard skrev i <news:jmtkav8bisqf47tsvnqdctbio7v387cge2@4ax.com,>:

> Hvad med noget samkørsel?
> - den kæmpe bus du kører i må da kunne rumme et par krøblinge til

Det kunne være hyggeligt, men der kan desværre ikke være flere i
bilen. På de lange ture ligger jeg ned og så er bilen fyldt op.

Fra : Sverre Stokke

Dato : 26-04-03 08:27

"Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk> skriver:

>Jeg vil meget gerne afsted, men jeg tror ikke finanserne
>rækker så langt, desværre :-/
Åh jo, Lotte

Jeg regner med at komme om onsdagen, men kan ikke finde åbningstiderne.

Hilsen Sverre.

Fra : Leonard

Dato : 26-04-03 11:15

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> wrote:

>Jeg regner med at komme om onsdagen, men kan ikke finde åbningstiderne.

Der er åbent fra 9 til 17 tirsdag d. 20., onsdag d. 21. og torsdag d.
22. maj.
Og RYK http://ryk.dk/ er der selvfølgelig med en stand, hvor vi vil
vise Tilgængelighedsbasen frem og demonstrere hvor let det er at finde
informationer om tilgængelige steder.

Fra : Strid

Dato : 26-04-03 14:46

Jeg bor lige over for så jeg kommer nok over og siger hej :)
Astrid

Fra : Lotte M

Dato : 27-04-03 13:25

Leonard skrev i <news:dsmkavk2tlao56g7klhjk0qvmjshav8au1@4ax.com,>:

> Og RYK http://ryk.dk/ er der selvfølgelig med en stand, hvor vi vil
> vise Tilgængelighedsbasen frem og demonstrere hvor let det er at finde
> informationer om tilgængelige steder.

Er t-basen årets tema?

Fra : Leonard

Dato : 27-04-03 20:53

>Er t-basen årets tema?

Ja, dvs. tilgængelighed er det overordnede tema, hvor
Tilgængelighedsbasen naturligt er en stor del af.
Derudover vil vi også forsøge at vise vores nye navn frem endnu mere
tydeligt end sidste år.
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen, nu mere end 1100 steder

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-03 12:56

On 25 Apr 2003 10:47:54 -0700, strid@strid.dk (Strid) wrote:

>Er der nogen af jer der skal på Rehab messen i år ?

yes, om torsdagen

Fra : Robert Pedersen

Dato : 26-04-03 22:31

"Strid" <strid@strid.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der skal på Rehab messen i år ?
>
> Den holdes i Bella center sidst i maj
>
> Astrid

For ca. 14 dage siden, havde jeg et indlæg 'sammen' med Leonard om emnet.
Men siden påske har der intet været fra jer - i hvert tilfælde på min server
(TDC).
Dog kom der 9 indlæg i går og 18 i dag på en gang.

Jeg vil poste et af dem igen - Du behøver ikke at svare Leonard ;-D

"Det er typisk.
Nu er vi flyttet til Jylland - bla. for at undgå broafgiften og for at komme
nemmere til Rehab messen i Fredericia."

"Leonard" <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skrev i en meddelelse

> Indtil nu har Rehab-messen fundet plads i Fredericia, men i år er det
> i Bella Center d. 20. - 22. maj.
> --
> med venlig hilsen
> Leonard - http://leonard.dk/

"Og så flytter de den - uden at spørge os først!
OK - vi ses ikke på messen

Vi har været hos Sahva og 'bestille' ny bil.
De valgte en Citroën Jumper med 'høj hat' og lift i rø...bagi.
Det var valget - take it or leave it.
Så det gjorde vi.
Lisbeth skal have et specielt passagersæde. De havde et helt rum med
prøvesæder.
Alle 5-10 cm over gulvet! Det var så meningen, at Lisbeth skulle sætte sig
ned i forskellige sædetyper......Det ville aldrig gå. Så jeg foreslog, at
han gik
ud for at lede efter et par paller.
Jow da. Og så kom han med en ½ - det viste sig dog at være nok.
Han kunne godt se betimeligheden i mit forslag - jeg tror, den blev
liggende.

Jeg er kommet på aflastning.
3 timer hver tirsdag eftermiddag. Wow.

Hilsner fra
Lisbeth og Robert. Ny-jyder."

---

Fra : Sverre Stokke

Dato : 27-04-03 02:50

Leonard <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skriver:

>Der er åbent fra 9 til 17 tirsdag d. 20., onsdag d. 21. og torsdag d.
>22. maj.
Tak skal du ha', Leonard. Det var lige det, jeg havde brug for. Og så kan
jeg kun undre mig over at det - i hvert fald for mig - er umuligt at finde
på Nettet.

>Og RYK http://ryk.dk/ er der selvfølgelig med en stand, hvor vi vil
>vise Tilgængelighedsbasen frem og demonstrere hvor let det er at finde
>informationer om tilgængelige steder.
Findes der en plan over stande / udstillere?

Hilsen Sverre.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 27-04-03 08:13

> Tak skal du ha', Leonard. Det var lige det, jeg havde brug for. Og så
> kan jeg kun undre mig over at det - i hvert fald for mig - er umuligt
> at finde på Nettet.
> Hilsen Sverre.

http://www.forsorg-hospital.dk/ - adgangsforhold.
Der er det ;)

Men ja, ikke det mest logiske sted.

Selv regner jeg med at skulle afsted om onsdagen - tager afsted i
weekenden, og bliver så på sjælland i de 2 uger der er, inden vi overtager
vores hus :)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Sverre Stokke

Dato : 28-04-03 07:13

Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> skriver:

>http://www.forsorg-hospital.dk/ - adgangsforhold.
>Der er det ;)
Mageløst

Nu mangler de bare at lære at skrive dansk:

Rehab udstillingen er en åben fagmesse for brugere og fagfolk, hvor der er
gratis adgang mod registrering.

Betyder det at der er gratis adgang for både brugere og fagfolk - eller
kun fagfolk?

>Men ja, ikke det mest logiske sted.
Næh, men hvis jeg havde søgt lidt videre på Bella Centerets hjemmeside,
var det dukket op. Mustisk at invalideorganisationerne ikke har nævnt
noget på deres hjemmesider.

Jeg regner med at være der onsdag kl. 09:00 - andre?

Hilsen Sverre.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 28-04-03 14:55

> [...]
> eller kun fagfolk?
>
> Jeg regner med at være der onsdag kl. 09:00 - andre?

Her satser jeg også på at møde om onsdagen, men det kommer an på mandens
arbejde - hvilken dag passer det dem bedst at han tager fri?! :)
Og hvad tid ved jeg ikke, men ikke for sent, for timerne går hurtigt er
min erfaring.

Det er gratis for brugere også, imod at man udfylder et skema.

--
Annika Pedersen

Fra : Sara Lee Olsen

Dato : 28-04-03 10:52

"Strid" <strid@strid.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer der skal på Rehab messen i år?

Ja, jeg skal derud for første gang i mit liv. Endelig afholdes det ikke i
det mørke Jylland . Jeg skal bl.a. ud og se en af mine veninder gå
modeshow. Det er (vist nok) DSI, der står for det. De vil præsentere tøj til
bl.a. kørestolsbrugere, der IKKE er institutionsagtigt.

Sara

Fra : Sverre Stokke

Dato : 28-04-03 16:23

> [...]
>min erfaring.
>
>Det er gratis for brugere også, imod at man udfylder et skema.
Så er det mystisk at man på 'forsorg-hospital' kan bestille gratis
adgangskort

Hilsen Sverre.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 28-04-03 17:34

> Så er det mystisk at man på 'forsorg-hospital' kan bestille gratis
> adgangskort
>
> Hilsen Sverre.

Skal du være flabet ;)
Det havde jeg ikke set, men tada...

--
Annika Pedersen

Fra : Sverre Stokke

Dato : 28-04-03 21:47

Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> skriver:

>Skal du være flabet ;)
Jeg er da ikke flabet Morer mig bare over arrangørernes besynderlige
måde at kommunikere på.

>Det havde jeg ikke set, men tada...
Kom du bare - så digter vi bare en registrering til dig

Hilsen Sverre.