Nummervisning
Fra : Kim

Dato : 24-04-03 00:02

Jeg har et irriterende problem:
Jeg roder lidt med nummervisning på min ISDN2.
Når jeg bruger Zyxel TA'er f.eks. Elite 2864I eller
Omni.Net LCD, kommer der et 0(nul) ind før nummeret,
så det får 9 cifre istedet for 8.
Hvis jeg sætter et Eicon Diva TA eller "modem" til, er
problemet der ikke, så har nummeret de korrekte 8 cifre.
Det er ligemeget hvilken software jeg bruger, problemet
er det samme.

Hvordan fjernes det forbistrede 0 ??

--
Mvh, Kim
kimspur @ tdcspace . dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-04-03 17:19

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message
> [...]
> problemet der ikke, så har nummeret de korrekte 8 cifre.
> Det er ligemeget hvilken software jeg bruger, problemet

Jeg mener det blev rettet i en firmware opgradering for over 2 år siden..
Hvis du ikke har version 1,08 skulle du nok opdatere... Men hvis jeg tager
fejl, kan jeg ikke lige huske hvor man stillet det i config manageren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-04-03 17:20

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Jeg mener det blev rettet i en firmware opgradering for over 2 år siden..
> Hvis du ikke har version 1,08 skulle du nok opdatere... Men hvis jeg tager
> fejl, kan jeg ikke lige huske hvor man stillet det i config manageren

Vel og mærke på LCD´eren.. Jeg kender ikke Eliten... Men ellers kan du jo
lige tjekke www.zyxel.dk efter firmware upgrades