Dårligt kredsløb i fødderne.
Fra : Søren

Dato : 19-04-03 18:44

Hvad kan man gøre ved for dårligt kredsløb i fødderne ? Behåringen af
fodryggen er ikke længere til stede. Findes der noget medicin ud over
dagligt motion, som virkelig har en virkning ?

M.v.h. Søren

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-04-03 21:41

Søren skrev:

>Hvad kan man gøre ved for dårligt kredsløb i fødderne ?

Mon ikke det kommer an på, hvad grunden er?
Er det forkalkning, skal der vel afkalkes/lægges nye rør.
Er det manglende tryk på pumpen, skal der nok andre midler til.

>Findes der noget medicin ud over
>dagligt motion, som virkelig har en virkning ?

Jeg ved det ikke, men det har vel heller ingen virkning i alle
tilfælde.

Jeg får noget slangegift for det.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/