langsom optagetone med AB NT.box
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-04-03 21:45

Hej

Hvordan kan det være, når man ringer fra en analog telefon, til en isdn
forbindelse med TDC´s NTab adabter.. SÅ tager det omkring 1-2 sekunder før
man for optage tonen.. Det bevirker at man tror det er en netfejl, istedet
for en real optagetone....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-04-03 22:28

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3e9b1db5$0$137$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
før
> man for optage tonen.. Det bevirker at man tror det er en netfejl,

Fordi NTab'en ikke afviser kaldet men blot undlader at acceptere det

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)