Kan man selv installere et ADSL sk
Fra : Anders Mørk

Dato : 14-04-03 13:56

Jeg har en ISDN forbindelse installeret derhjemme og kunne egenligt
godt tænke mig at vide om jeg umiddelbart kan installere et ADSL
skillefilter på den analoge udgag på ISDN-boxen? Teoretisk set skulle
det vel ikke være noget problem, eller hvad?

Venligst,
Anders

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-04-03 14:58

"Anders Mørk" <anders.moerk@t-systems.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skillefilter på den analoge udgag på ISDN-boxen? Teoretisk set skulle
> det vel ikke være noget problem, eller hvad?

You gotta be kidding...
Nej, det kan slet ikke lade sig gøre.

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Kent Glerup

Dato : 14-04-03 15:22

> [...]
> skillefilter på den analoge udgag på ISDN-boxen? Teoretisk set skulle
> det vel ikke være noget problem, eller hvad?

Det kommer der absolut ikke noget fornuftigt ud af!

Hvilket problem er det du skal have løst?? Får du ADSL på din
ISDN-forbindelse??

MVH
Kent Glerup

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-04-03 10:35

"Anders Mørk" <anders.moerk@t-systems.dk> wrote in message
> [...]
> skillefilter på den analoge udgag på ISDN-boxen? Teoretisk set skulle
> det vel ikke være noget problem, eller hvad?

Altså hvis du tænker på om det er nemt at installere ADSL til din ISDN
opkobling.... SÅ kommer det lidt an på hvordan ISDN installationen er
lavet...

Hvis du skal have adsl, og skal have installeret delefilter. Skal dette
filter sidde foran NT boksen. Hvorefter det går til NT-box og adsl-modem

Hvis du har et KAP stik til ISDN, har du det? Eller sidder kablet monteret
direkte i NT boksen?

Hvis kablet er monteret i NT boksen, skal du nok have en montør ud og gøre
det for dig... Men ellers skal delefilteret bare sætte i, ligesom NT
boksen.. NT boksen tages fra, skillefilter sætte i istedet for NT boksen..
Hvorefter stikket fra NT boksen sættet i ISDN stikket i skillefilteret. Og
et kablel til adsl modem´et.