merudgifter...flytning
Fra : Annette Skovbon

Dato : 12-04-03 17:47

Hejsa,
Jeg er bevilliget merudgifter efter §84 samt bistandstillæg.
Hvad sker der med disse ydelser, hvis jeg flytter til en anden kommune?
God påske!
Vh. Annette

Fra : Leonard

Dato : 12-04-03 20:32

"Annette Skovbon" <annetteskovbon@yahoo.dk> wrote:

>Jeg er bevilliget merudgifter efter §84 samt bistandstillæg.
>Hvad sker der med disse ydelser, hvis jeg flytter til en anden kommune?

Der bør ikke ske nogen ændring, men merudgifterne skal jo revurderes
efter et år og så opdager du om det var godt eller skidt at flytte.
På den anden side, så ved du heller ikke hvad der sker i din nuværende
kommune næste gang de skal vurdere det.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/